۰۷ آبان ۱۳۹۴

جدیدترین تلویزیون OLED ال‌جی در ایران

عصر دیروز، شرکت ال‌جی الکترونیکس و گلدیران از جدیدترین تلویزیون OLED سری EC97، که از نظر کارشناسان آغازی بر تلویزیون‌های آینده است، در ایران رونمایی کردند.

ال‌جی با گردآوردن مدرنترین فناوری‌ها در این نمایشگرها طلایه‌دار صنعت جهانی OLED است. OLED دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای است که پیشتر در هیچ نمایشگر یا تلویزیونی دیده نشده است. مشکی مطلق، رنگ‌های زنده، طراحی بی‌نظیر، کیفیت صدای شگفت‌انگیز، زاویه دید کامل و انحنای طبیعی از ویژگی‌های این تلویزیون‌های شگفت‌انگیز هستند.

چرا مشکی مطلق تصاویری کامل تولید می‌کند؟

همه ما به درخشش بیشتر ستاره‌ها در شب‌های کاملاً تاریک توجه کرده‌ایم. مشکی مطلق تلویزیون OLED ال‌جی که در هیچ نمایشگر دیگری یافت نمی‌شود نیز به نوعی از همین پدیده پیروی می‌کند و به تلویزیون کنتراستی بینهایت می‌دهد. این نمایشگر عمیقترین رنگ مشکی و در عین حال غنی‌ترین رنگ‌ها را ارائه می‌کند که موجب قویتر شدن حس عمق و واقعیتر بودن تصاویر می‌شود و تجربه‌ای سینمایی به بینندگان می‌دهد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌تواند حتی تصویری به باریکی یک رشته‌ی مو روی پس‌زمینه مشکی مطلق را نمایش دهد.

photo_2015-10-28_22-35-15

طراحی ممتاز تجربه بصری بی‌نظیری را رقم می‌زند

تمام مدل‌های OLED ظاهری شیک و جذاب دارند،  اگرچه در طراحی پایه و اندازه صفحه نمایش با هم متفاوت هستند و نیزضخامت بسیار کمی دارند. فارغ از مسائل زیبایی‌شناسی، طراحی منحنی کاربردی نیز هست. این طراحی تضمین می‌کند که چشمان کاربر فاصله برابری را از هر قسمت صفحه نمایش دارند. تلویزیون OLED از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر ثابتی را ارائه می‌دهد که به بیننده این اجازه را می‌دهد که از لحظه لحظه تماشای برنامه تلویزیونی، فیلم یا بازی موردعلاقه‌اش لذت ببرد.

کیفیت صدای شگفت‌انگیز

به منظور کامل کردن تجربه بصری، بلندگوهای 40 وات چهار کاناله برای این تلویزیون‌ها در نظر گرفته شده است. این بلندگوها تضمین می‌کنند که قابلیت‌های تصویری این تلویزیون کاملاً با کارایی صوتی کیفیت بالا تکمیل شده است.

photo_2015-10-28_22-35-54

زاویه دید کامل و انحنای طبیعی

تلویزیون OLED از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر یکسان به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر لحظه از هر مکان از اتاق نشیمن از دیدن برنامه محبوبتان لذت ببرید. همچنین، انحنای تلویزیون‌های OLED تصویر را برای شما واقعی‌تر می‌سازد. این جداسازی رنگ‌ها و شفافیت تصویر از همه زوایا فقط توسط تلویزیون OLED ممکن است.

کریس جانگ، مدیر عامل ال‌جی در ایران می‌گوید: «تلویزیون‌های OLED با وضوح  ULTRA HD تجربه بصری بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. کیفیت تصویر بی‌نظیر این تلویزیون‌ها با هیچ تلویزیون دیگری قابل مقایسه نیست. این تلویزیون‌ها نسل آینده نمایشگرها هستند و آمده‌اند تا برای سال‌ها جانشین تلویزیون‌های فعلی باشند.»

photo_2015-10-28_22-32-03

حسین تنهایی، نائب رئیس گلدیران معتقد است: «ایران بازاری متنوع و در حال رشد است و گلدیران پتانسیلی عظیم برای فناوری OLED در این منطقه می‌بیند. در گلدیران ما به دنبال شناسایی و ارائه جدیدتری و بهترین فناوری‌های روز و ارائه آنها به بازار ایران هستیم. به عنوان بخشی از تعهدمان برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه بصری ممکن برای کاربران، ما مفتخریم که با تلویزیون‌های OLED پیشگام نسل بعدی لوازم صوتی و تصویری ایران هستیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید