۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ترکیب لوازم خانگی ال‌جی با طراحی‌های زیبا در نمایشگاه Whole Home Project

نمایشگاه Whole Home Project در سال ۲۰۲۳ میلادی ترکیبی از طراحی‌های بسیار زیبا و لوازم خانگی برتر ال‌جی را به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه پروژه خانه کامل (Whole Home Project) رویدادی سالیانه به شمار می‌رود که بهترین طراحی‌ها و لوازم خانگی را در ایالات متحده آمریکا به نمایش در می‌آورد. این پنجمین سال برگزاری این نمایشگاه است و برای اولین بار به جای ایجاد یک خانه جدید، تصمیم گرفته شده تا خانه‌ای قدیمی بازسازی و مدرنیته شود.

اسپانسر این پروژه یعنی مجله خانه زیبا (House Beautiful) با ال‌جی، معماری مشهور و همچنین طراحان برتر از سراسر ایالات متحده آمریکا همکاری کرده تا فضاهای داخل خانه‌ای مدرن در تودور در آتلانتای جورجیا را با تمرکز بر زندگی بهتر در خانه را از نو طراحی کنند.

طراح آمریکایی ویتنی پارکینسون رویکرد طراحی سنتی خود در آشپزخانه را به سطح بالاتری ارتقاء داده و کمی ذوق انگلیسی به آن اضافه کرده و آشپزخانه‌ای پنج ستاره را در این خانه به ارمغان آورده است. چوب‌هایی با رنگ گرم،‌ میزهای کوارتز و کاشی‌های آینه‌ای قدیمی به آشپزخانه تازه این خانه حسی ماندگار و پایدار داده‌اند.

این طراح همچنین از تعداد از لوازم خانگی برتر و برنده جایزه برند سوئیت آشپزخانه سیگنچر (Signature Kitchen Suite) ال‌جی نیز استفاده کرده و این لوازم خانگی باعث می‌شوند تا صاحب خانه همه چیز مورد نیاز خودش برای زندگی روزمره یا سرگرم شدن در داخل خانه را در دسترس داشته باشد.

این آشپزخانه بزرگ یک یخچال فریزر درب فرانسوی ۴۸ اینجی را درون خودش دارد، یخچالی که ظرفیت داخلی بسیار زیادی دارد و فناوری نگهداری آن دقیق است. همین نیز سبب شده تا این آشپزخانه یک طراحی برق و نوآورانه داشته باشد. چیدمان ایدئال کانتر آشپزخانه و کشوهای یخچال، ظاهری یکپارچه ایجاد کرده‌اند که برای علاقه‌مندان به این سبک طراحی واقعا جذاب به نظر می‌رسد. کشوهای Lift and Go، سطل‌های درب‌دار کاملا قابل تنظیم، روشنایی ال‌دی‌ای مخفی باعث می‌شوند شما داخل یخچال فریزر را به راحتی مشاهده کنید و یک یخ‌ساز دوگانه که هم یخ مکعبی و هم یخ‌های کروی می‌سازد، از جمله ویژگی‌های برجسته و مهم این یخچال فریزر به شمار می‌روند.

این آشپزخانه همچنین مجهز به اجاق گاز ۴۸ اینچی Dual-Fuel Pro Range از برند «سوئیت آشپزخانه سیگنچر» است که به صاحبان خانه این اجازه را می‌دهد تا بسته به نیاز خود، از این اجاق گاز استفاده کنند و آشپزی بسیار راحتی داشته باشند.

مدیر پروژه‌های خاص مجله «خانه زیبا» یعنی کریشا سوانسون اظهار داشته:

«آنچه که ما درباره برند و لوازم خانگی «سوئیت آشپزخانه سیگنچر» دوست داریم، این است که محصولات آن‌ها در سراسر خانه کار می‌کنند. یخچال‌های زیرپیشخوان دوگانه آن‌ها را در همه جا می‌توانید پیدا کنید که شامل اتاق خواب، اتاق محل کار، اتاق نشیمن و البته اتاق سرگرمی و رسانه است. این باعث می‌شود تا اعضای خانواده در همه جای خانه به یخچال دسترسی داشته باشند و نیازی نباشد برای خوراکی‌های مورد علاقه خود به آشپزخانه رجوع کنند. هر دو کشوی یخچال به صورت مستقل و با چندین تنظیمات دما کار می‌کنند و می‌توانند حتی به سطح فریزر نیز برسند. برای اینکه به زندگی کامل در خانه‌هایمان دست پیدا کنیم و از هر قسمت آن لذت ببریم، باید راحتی را در آن ایجاد کنیم.»

همه می‌خواهند شست‌وشوی لباس‌های خودشان را در مکانی با دسترسی راحت انجام بدهند. در این نمایشگاه، لوازم لباس‌شویی LG STUDIO در سراسر خانه قرار داده شده‌اند. اتاق خواب دارای کمد دیواری بزرگی است که در آن،‌ سیستم مراقبت از لباسی به نام استایلر ال‌جی استودیو (LG STUDIO Styler) لباس‌های شما را با بخار، تازه، خوشبو و ضدعفونی می‌کند. این سیستم واقعا نوآورانه و کاربردی است و ظرفیت حداکثر پنج چوب لباسی را درون خودش دارد و می‌تواند برای هر کمد دیواری، رختکن یا اتاق رختشویی مناسب باشد چراکه نیازی به لوله‌کشی ندارد.

همچنین در اتاق خواب و رختشویی طبقه بالا، ماشین لباس‌شویی واش‌تاور ال‌جی استودیو (LG STUDIO WashTower) قرار دارد. این واحد منفرد نیمی از فضای یک ساید بای ساید را اشغال می‌کند اما این کار باعث کاهش ظرفیت آن نشده است و در عین حال، صفحه کنترل راحت و کاربردی‌ای نیز در مرکز خودش دارد. از آنجا که خانه به نمایش در آمده در این نمایشگاه، هدف اصلی‌اش آسان‌تر کردن زندگی است، این ماشین لباسشویی دارای هوش مصنوعی داخلی است که تنظیمات بهینه شستشو و خشک کردن را برای هر بار شستشو انتخاب می‌کند.

از طراحان این خانه خواسته شده تا با در نظر گرفتن سلیقه و نیازهای خانواده امروزی، این خانه را مدرنیته کنند. همین نیز سبب شکل‌گیری فضاهایی متفاوت و جذاب شده که شامل مواری همچون فضای نشمین دوتایی با مبلمان پوشیده شده با پارچه‌هایی که به راحتی تمیز می‌شوند و یک فضای درونی برای استراحت کردن است. این در حالی است که صفحه نمایش‌های ال‌جی در تمام خانه به چشم می‌خورند که شامل سینمای خانگی باورنکردنی‌ای با نمایشگر ال‌ای‌دی عظیم با دید مستقیم ۱۰ فوتی است. این خانه همچنین یک بخش سرگرمی در فضای باز عالی نیز دارد که در آن می‌توان اوقات خوشی را سپری کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید