۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی چشم‌انداز خودش برای صنعت حمل و نقل را در IAA Mobility 2023 بازگو می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که در نمایشگاه IAA Mobility 2023 که در شهر مونیخ آلمان برگزار می‌شود، از چشم‌انداز خودش برای آینده صنعت حمل و نقل رونمایی خواهد کرد.

در روز ۴ سپتامبر و یک روز قبل از باز شدن درب‌های نمایشگاه IAA Mobility که از تاریخ ۵ تا ۱۰ سپتامبر برگزار می‌شود، شرکت ال‌جی کنفرانسی خبری در سالن اصلی در مرکز نمایشگاه مونیخ (Messe München) برگزار خواهد کرد که در آن، این شرکت به‌صورت حضوری به بازدیدکنندگان نشان خواهد داد که چطور ال‌جی زندگی خوب را در جاده‌ها رقم می‌زند.

ال‌جی برای اولین بار است که در نمایشگاه IAA Mobility حضور پیدا می‌کند و چشم‌انداز خودش از تجربیات داخل خودرو در آینده را ارائه خواهد کرد و اکوسیستم حمل و نقل بسیار پیشرفته‌ای که این شرکت به مشتریان خودش ارائه می‌کند را به نمایش خواهد گذاشت.

این کنفرانس مطبوعاتی اهمیت زیادی دارد چراکه تجارت شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی به تجارت اصلی ال‌جی و موتور رشد آن تبدیل شده است. ال‌جی از قبل به دلیل رقابت منحصربه‌فرد خودش در صنایع مختلف شهرت داشته و از بینش مشتری و تجربه کاربری استفاده کرده تا لوازم خانگی و محصولات آی‌تی خودش را ارتقا ببخشد و حالا همین روش را در بخش حمل و نقل به کار خواهد برد.

طی یک کنفرانس مطبوعاتی که در ماه ژوئیه در کره جنوبی برگزار شده بود، این شرکت گذار خودش به سمت یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند را اعلام کرده بود و از تعهدش برای پاسخ‌گویی فعال به روندهای همیشه در حال تحول حوزه خودرو گفته بود. ال‌جی با قرار دادن دی‌ان‌ای مشتری محوری خودش در تجارت B2C به دنبال آن است تا فروش بیشتری داشته باشد و موقعیت خودش به‌عنوان یک شرکت جهانی درجه یک را در صنعت حمل و نقل مستحکم کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید