۱۱ مرداد ۱۴۰۲

کانال‌های ورزشی جدیدی توسط LG Channels ارائه می‌شوند

سرویس آنلاین رایگان و اختصاصی ال‌جی الکترونیکس یعنی LG Channels قرار است به دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در اروپا، آمریکای لاتین و استرالیا طیف گسترده و بی حد و حصری از محتوای ورزشی را ارائه بدهد تا علایق همه افراد صرف نظر از نوع ورزش یا تیم مورد علاقه‌شان را پوشش بدهد.

FIFA+ اخیراً روی سرویس آنلاین LG Channels عرضه شده و میزبان هواداران فوتبال از سراسر جهان است. کاربران LG Channels در مناطقی از جمله اروپا، ایالات متحده، آمریکای لاتین و استرالیا می‌توانند به فیفا پلاس دسترسی داشته باشند. فیفا پلاس طیف گسترده‌ای از برنامه‌های اورجینال، پخش زنده و آرشیو گسترده را پخش می‌کند و به یک مرکز جهانی برای این بازی زیبا تبدیل شده است و اکنون این کانال در صفحه نمایش خانگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان خواهد بود چراکه مسابقات جام جهانی زنان فیفا ۲۰۲۳ همچنان ادامه دارد.

علاوه بر این، کانال wedo Sports از wedoTV نیز در آلمان، اتریش و سوئیس روی سرویس آنلاین LG Channels عرضه شده است که رویدادهای ورزشی برجسته همچون مسابقات اسب‌دوانی در کلاس جهانی مانند رویال اسکوت اخیر و جام بریدر و همچنین مسابقات قایق‌رانی همچون بوندسلیگای قایق‌رانی آلمان، لیگ قهرمانان قایق‌رانی و SailGP را پوشش می‌دهد. این شبکه ۲۴ ساعته و آلمانی زبان همچنین شامل برنامه‌های هفتگی است که به ورزش فوتبال، فرمول یک، ورزش‌های الکترونیکی، هنرهای رزمی و سایر ورزش‌ها می‌پردازد و همچنین مستندهایی را درباره اسطوره‌های ورزشی همچون تایگر وودز، دیوید بکهام و مایکل شوماخر و تیم‌های مشهوری همچون منچستر یونایتد و دیگر باشگاه‌های شناخته شده جهان پخش می‌کند.

ال‌جی با ایجاد شادی برای هواداران پرشور فوتبال اروپا، محتوای ویدیوئی بر اساس تقاضای تبلیغاتی (AVOD) را راه‌اندازی کرده که در آن کانال یوتیوب محبوب Shoot for Love نیز دیده می‌شود که فوتبالیست‌های سرشناس را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

در ماه‌های آینده نیز برای ورزش‌دوستان متعصب اروپایی رویدادهای بیشتری برگزار خواهد شد. Unbeaten یک کانال ورزشی ممتاز است که بزرگ‌ترین رویدادها و ورزش‌کاران در فوتبال، تنیس و گلف را نشان می‌دهد و قرار است به کاربران LG Channels در پنج کشور اروپایی عرضه شود. در همین حال، تنها برنامه ورزشی زنده ۲۴ ساعته اختصاص داده شده به ورزش تنیس و سبک زندگی همراه با آن یعنی Tennis Channel قرار است در کشورهای بریتانیا، آلمان و اتریش محتواهای مورد نیاز برای علاقه‌مندان به تنیس را ارائه کند.

این کانال‌های تازه اولین کانال‌های مشارکتی ال‌جی نیستند که بهترین جنبه‌های ورزشی را به LG Channels اضافه می‌کنند. سال گذشته، LG Channels با سرویس پخش زنده ورزشی پیشروی جهانی DAZN همکاری کرد تا کانال رایگان DAZN FAST را با محتواهای ورزشی منتخب ایجاد کنند. از جمله دیگر کانال‌های نشئت گرفته از این همکاری نیز می‌توان به پخش‌کننده ورزش زنان در آلمان و اتریش به نام DAZN Rise، کانالی برای مشتاق بوکس و ام‌ام‌ای به نام DAZN Combat و کانال DAZN Women’s Football برای مسابقات لیگ قهرمانان زنان اروپا اشاره کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید