۲۹ شهریور ۱۴۰۲

سرویس LG Channels 3.0 با رابط کاربری جدید خودش تجربه ارتقا یافته‌ای را ارائه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی LG Channels 3.0 را معرفی کرده است که جدیدترین نسخه از سرویس آنلاین رایگان و انحصاری‌اش است. این سرویس با داشتن یک رابط کاربری جدید با ناوبری بهبودیافته، مکان‌های بهتر برای پیدا کردن محتوا و راهنمای کانال پیشرفته‌تر این امکان را به کاربران می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند محتوای موردعلاقه خودشان را جستجو کنند. سرویس LG Channels 3.0 این ماه در کره جنوبی عرضه می‌شود و از ماه اکتبر نیز در دیگر بازارها از جمله ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود.

سرویس LG Channels به طور مداوم جزو پنج اپلیکیشن در دسترس روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در مناطق مختلف است و با ارائه محتواهای خودش در زمینه‌های سریال، فیلم، خبر و ورزش توانسته تعداد بیشتری از بینندگان را به خودش جذب کند. LG Channels با مجموعه برنامه‌نویسی به‌دقت تنظیم شده خودش، اکنون قرار است قابلیت استفاده خودش را ارتقا بدهد که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به‌راحتی محتوای موردعلاقه خودشان را جستجو کنند و از تماشای آن‌ها لذت ببرند.

این رابط کاربری تازه با انعکاس الگوهای اصلی مصرف کاربران LG Channels در سه صفحه تنظیم شده که شامل صفحه اصلی، زنده و درخواستی است و همین نیز باعث می‌شود تا بتوان راحت‌تر از سرویس‌های مختلف ارائه شده در این پلتفرم محتوای رایگان ال‌جی استفاده کرد.

صفحه اصلی دارای یک اسلاید چرخشی بزرگ و واضح در بالای صفحه است تا دسترسی آسان به کانال‌ها، مجموعه‌های منتخب و محتوای درخواستی ممتاز را امکان‌پذیر می‌کند. از صفحه زنده نیز می‌توان کانال‌های پخش زنده را از اپلیکیشن LG Channels پخش کرد. علاوه بر این، راهنمای کانال جدید تنها نیمی از صفحه را پوشش می‌دهد و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بتوانند در حین تماشای محتوای فعالی خودشان، محتواهای بعدی را نیز انتخاب کنند.

در صفحه درخواستی نیز کاربران می‌توانند انواع محتوای موردعلاقه خودشان از جمله فیلم‌ها، سریال‌ها و… را انتخاب کنند و از دسته «محبوب‌ها» نیز پیشنهادهای تماشا را دریافت کنند که باعث می‌شود تا تجربه تماشای بی‌نظیری و خارق‌العاده‌ای شکل بگیرد.

این سرویس ال‌جی در حال حاضر در ۲۷ کشور جهان در دسترس است و با ورود به مناطق جدید و افزودن محتوای چشمگیر بیشتر، ال‌جی به رشد خدمات محتوای خود سرعت می‌بخشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید