۲۹ فروردین ۱۴۰۲

کاربران LG Channels در اروپا سه برابر شدند

سرویس پخش رایگان و انحصاری ال‎‌جی الکترونیکس (LG) یعنی LG Channels تعداد کاربران خودش را در اروپا طی سال گذشته سه برابر کرده است. این رشد زیاد نیز نشان‌دهنده محبوبیت روز افزون سرویس ممتاز ال‌جی و تلویزیون پخش رایگان با پشتیبانی آگهی (FAST) در اروپا و سراسر جهان است. شبکه‌های ال‌جی (LG Channels) برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی در آمریکا راه‌اندازی شدند و در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز در برخی از کشورهای اروپا در دسترس بودند.

بر اساس داده‌های ال‌جی تا ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی، تعداد کاربران شبکه‌های ال‌جی در ۱۶ بازار اروپایی که این سرویس در آن‌ها ارائه می‌شود، سه برابر افزایش داشته است. این افزایش قابل‌توجه در تعداد کاربران فعال نشان‌دهنده افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی است. علاوه بر این،‌ افزایش قابل‌توجهی در زمان مشاهده در چندین دسته محتوا از جمله فیلم‌ها، سریال‌ها، موسیقی و اخبار وجود داشته است.

کارشناسان صنعت انتظار دارند که با تبدیل شدن آلمان و بریتانیا به بزرگترین بازارهای FAST تا سال ۲۰۲۷ میلادی، رشد جهانی خدمات و کانال‌های FAST به طور قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. به منظور پاسخگویی به تقاضای فزاینده FAST، ال‌جی خدمات خود را با محتوای جدید تقویت می‌کند، محتواهایی که بیشتر آن‎‌ها در برنامه موبایل LG Channels در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، ویژگی‌های جدید و راحتی نیز برای افزایش لذت تماشا و تجربه کاربری ارائه خواهند شد.

شبکه‌های ال‌جی به طور مداوم در حال گسترش کتابخانه محتوای خودش است و تعداد فزاینده‌ای از کانال‌های به زبان محلی را ارائه می‌دهد که دسته‌بندی متنوعی همچون اخبار، سبک زندگی، سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و ورزش‌ها را شامل می‌شوند. به لطف همکاری جدید با DAZN، شبکه‌های ال‌جی با DAZN FAST جدید همراه خواهند شد و به تازگی نیز DAZN Rise به صورت رسمی اعلام می‌شود، یک شبکه استریم ۲۴ ساعته و هفت روزه که به ورزش زنان اختصاص دارد. شبکه‌های ال‌جی از طریق همکاری تازه با Funke Digital نیز اکنون دسترسی به انواع کانال‌های FAST را فراهم می‌آورند که برخی از بهترین مطالب داستانی و سرگرمی را پوشش می‌دهند و تعداد زیادی فیلم در ژانرهای مختلف اکشن، مهیج،‌کمدی و عاشقانه را به نمایش در می‌آورند.

برای ارائه گزینه‌های بیشتر به کاربران در حال حرکت، ال‌جی همچنین دسترسی به محتواهای مختلف را در برنامه تلفن همراه LG Channels امکان‌پذیر کرده است. در آلمان، کابران می‌توانند صدها ساعت محتوا را از ۵۰ کانال محبوب تماشا کنند که شامل شبکه Auto Motor und Sport می‌شود، شبکه‌ای که جدیدترین تست خودرو و تلویزیون را ارائه می‌کند و در آن بیننده می‌توانند انواع محتوای رایگان از فیلم گرفته تا ورزش را مشاهده کند.

علاوه بر این، ال‌جی در حال راه‌اندازی عناوین ویدیویی بر اساس تقاضا (AVOD) در پنج کشور اروپایی است که محتوای آن به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و سایر زبان‌ها است. این عناوین AVOD به لطف همکاری با شرکت‌هایی همچون Minerva Pictures تأمین شده‌اند، شرکتی مستقل که در زمینه تولید و پخش فیلم از سال 1950 میلادی فعالیت می‌کند و در رم مستقر است. LoveTV Channels نیز مخاطبان خاص را هدف قرار داده و موضوعاتی همچون سینما، محیط زیست و شراب در آن وجود دارد و شبکه Shoot for Love نیز برای علاقه‌مندان به فوتبال است.

علاوه بر همه این موارد، به لطف همکاری با استودیوی ITV، کانال‌های جدیدی همچون Storylands و Hell’s Kitchen که از جمله برنامه‌ها و کانال‌های بسیار محبوب و مشهور هستند نیز در ادامه به کانال‌های ال‌جی اضافه خواهند شد تا محتواهای بهتر و متنوع‌تری را برای بینندگان به ارمغان بیاورند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید