۲۹ خرداد ۱۴۰۲

تجربه جفت‌سازی لوازم خانگی ممتاز ال‌جی در فضایی دلنشین و جذاب

ال‌جی الکترونیکس به‌تازگی فضایی برای تجربه مشتریان افتتاح کرده که در آن، علاوه بر اینکه لوازم خانگی ممتاز این شرکت به نمایش گذاشته می‌شوند، ترکیب یا پیوند دو یا چند محصول نیز نشان داده می‌شود و همین نیز تجربه منحصربه‌فرد و ارتقا یافته‌ای را برای مشتریان فراهم می‌آورد.

از تاریخ ۹ تا ۱۱ ماه جاری میلادی، ال‌جی الکترونیکس فضایی به نام LG Living Pairing House را در سئونگ سو دونگ در شهر سئول دایر کرده است. اینجا فضایی ایدئال و خارق‌العاده برای نسل جوان به شمار می‌رود تا بتوانند ارزش متمایز لوازم خانگی ال‌جی را از طریق تجربیات سرگرم‌کننده تجربه کنند.

در این فضا، جارو شارژی ممتاز Code Zero Object Collection A9S با سبک‌ترین وزن در کلاس خود یعنی ۲.۴۷ کیلوگرم و قدرت مکش قوی ۲۸۰ وات قرار دارد که می‌تواند در جفت‌سازی با ربات جاروبرقی Code Zero R9 و همچنین ربات جارو برقی انحصاری برای تمیز کردن رطوبت استفاده شود. از جمله دیگر محصولاتی که همانند جاروبرقی Code Zero M9 می‌توانند با یک یا دو محصول جفت شوند می‌توان ماشین لباسشویی و خشک‌کن یکپارچه Trom Wash Tower و همچنین نسل جدید راهکار مراقبت از کفش LG Styler Shoe Case·Shoe Care را نام برد.

در بخش تجربه تمیزکاری، حضار می‌توانند عملکرد جفت‌سازی هوشمند را تجربه کنند که بر طبق آن، پس از اتمام عملیات مکش گردوغبار با Code Zero A9S یا R9 می‌توان از ماپ مرطوب آن استفاده کرد تا تمیز‌کاری بیشتری انجام داد. مشتریان می‌توانند جفت‌سازی هوشمند را در پلتفرم خانه هوشمند برنامه LG ThinQ نیز راه‌اندازی کنند. زمانی که جاروبرقی A9S استفاده می‌شود و روی پایه قرار می‌گیرد یا زمانی که جاروبرقی R9 کار خودش را به پایان می‌رساند و به ایستگاه شارژ می‌رود، جاروی M9 با جفت‌سازی هوشمند به طور خودکار و بدون هیچ گونه دست‌کاری اضافی شروع به کار می‌کند، مسئله‌ای که از نظر مصرف‌کننده بسیار راحت خواهد بود.

در بخش شستشوی لباس، عملکرد جفت‌سازی مستقیم معرفی می‌شود که با ارسال دوره استفاده شده برای شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی به خشک‌کن، مناسب‌ترین دوره خشک‌کن را برای لباس‌ها انتخاب می‌کند. این عملکرد دوره خشک کردن لباس مناسب را به شما توصیه و سفارشی می‌کند. علاوه بر این، دوره‌های خشک کردن سفارشی می‌توانند بر اساس دوره‌های مختلف شستشو همچون استاندارد، لباس زیر و… باشند.

در بخش مراقبت از کفش، مشتریان می‌توانند کفش‌های ارزشمند خود را در مراقبت از کفش قرار بدهند و کفش‌های خشک و راحت را بیرون بیاورند و بپوشند و همچنین کفش‌های برجسته خود را در داخل جاکفشی قرار بدهند و از آن‌ها همچون یک اثر هنری لذت ببرند. این یک تجربه جفت‌سازی و ترکیب لوازم خانگی ال‌جی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، با تغییر رنگ و روشنایی بخش‌های داخلی جاکفشی که به برنامه LG ThinQ متصل است، می‌توانید جاکفشی رنگارنگ و زیبایی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

پارک وون یانگ مدیر بازاریابی راهکارهای زندگی شرکت ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما تصمیم گرفتیم تا LG Living Pairing House را برگزار کنیم تا محصولات و خدمات ال‌جی الکترونیکس را بیشتر در بین مردم آشنا کنیم، محصولاتی و خدماتی که به زندگی بهتر برای همه کمک می‌کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید