۲۹ خرداد ۱۴۰۲

نفیس‌ترین گالری هنری هنگ کنگ با حمایت ال‌جی

ال‌جی حامی فعال هنر و فرهنگ است و تاکنون نیز با تعداد بسیار زیادی از هنرمندان و گالری‌های مشهور سراسر جهان همکاری کرده تا بتواند تکنولوژی برجسته خودش را به نمایش در بیاورد. ال‌جی هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ میلادی سفری تازه را آغاز کرده تا با ارائه پشتیبانی کامل از سه نمایشگاه هنری الهام‌بخش، مجموعه‌ای از آثار هنری دیجیتال را برای علاقه‌مندان به هنر فراهم کند.

نمایش شکوفه زدن گل‌ها در نمایشگر ال‌ای‌دی غول‌پیکر ال‌جی

پس از نمایشگاه هنری بسیار موفق MonoC در سال گذشته میلادی در نمایشگاه هنر دیجیتال ایکسپرینس (Digital Art Fair Xperience) هنگ کنگ ۲۰۲۲، ال‌جی بار دیگر با این هنرمند پیشرو هنر دیجیتال همراه شده تا چهارمین سالگرد هتل رزوود را جشن بگیرند. این هنرمند از آخرین شاهکار خودش به نام راپسودی در شکوفه (Rhapsody in Bloom) رونمایی کرده و ال‌جی نیز توانسته جوهره هر چهار گل متمایز را که چهار ویژگی این هتل را برجسته می‌کنند، در تلویزیون درخشان و گسترده ۱۳۶ اینچی LG LED All-in-One خود به نمایش در بیاورد.

کیفیت تصویر بی‌نظیر صفحه نمایش LG LED All-in-One ال‌جی به بازدیدکننده‌ها این اجازه را می‌دهد تا در جزئیات ظریف و پیچیده هر گل پر جنب‌وجوش به نمایش در آمده غوطه‌ور شوند. مهمانان حتی می‌توانند با آخرین اثر هنری MonoC تعامل داشته باشند و این تصور که هنر و زندگی از هم جدا هستند را درهم بشکنند. بازدیدکنندگان از این نمایشگاه منحصربه‌فرد همچنین می‌توانند نگاهی اجمالی به آینده هنر دیجیتال داشته باشند.

تماشای قطعات نفیس با تلویزیون اوال‌ای‌دی ال‌جی

یکی دیگر از شراکت‌های ال‌جی که همچنان شگفت‌انگیز است، همکاری با Fine Art Asia است و این بار در قالب یک نمایشگاه گروهی با عنوان Otherworldly ارائه شده که اویل امسال در Art Basel در هنگ کنگ برگزار شده بود. بار دیگر، فناوری خود نوردِه برجسته OLED ال‌جی باعث شده تا هر سه نمایشگاه، انیمیشن و جلوه‌های بصری مبتنی بر هوش مصنوعی خیره‌کننده‌ای را به نمایش بگذارند. در اینجا، ال‌جی از تلویزیون ۹۷ اینچی OLED evo Gallery Edition G2 TV رونمایی کرد تا ترکیبی از نمایش هنری سنتی و معاصر را به رخ بکشد.

به لطف فناوری ال‌جی، تمام شاهکارهای نمایش داده شده از کیفیت رنگ بسیار خوبی بهره می‌برند و تمام جزئیات ظریف با وضوح عالی و کنتراست بی‌عیب نشان داده می‌شوند. اخیراً بازدیدکنندگان از سومین پاویون هنرهای زیبا آسیا در Art Basel هنگ کنگ به دنیایی بصری منتقل شدند و هزاران سال به گذشته سفر کردند تا فرهنگ‌های مختلف را شاهد باشند و دیدگاهی کاملاً جدید نسبت به هنر به دست آوردند.

کاوش در کاخ ورسای از طریق تلویزیون‌های LG OLED

جشنواره هنرهای فرانسوی می (French May Arts Festival) که در قلب هنگ کنگ برگزار می‌شود، یکی از بزرگترین جشن‌های آسیایی در زمینه هنرهای تجسمی، موسیقی، رقص، تئاتر و غذاهای فرانسوی است. ال‌جی نیز به‌عنوان شریک رسمی، یک تور مجازی عالی از کاخ ورسای را با تلویزیون‌های LG OLED evo TV خود به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه به بازدیدکنندگان این جشنواره نوید یک تجربه مجازی عالی از شکوه و عظمت مجلل سایت میراث جهانی ورسای با کیفیت تصویر فوق‌العاده تلویزیون‌های ال‌جی را می‌دهد. از مشارکت این شرکت در مراسم افتتاحیه توسط نمایندگان محترم از جمله وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری دولت HKSAR، سرکنسول فرانسه در هنگ کنگ و ماکائو و رئیس مشترک هیئت‌مدیره قدردانی شد.

این فرصت فراگیر برای قدردانی از شگفتی‌های ورسای در سطحی متفاوت در موزه میراث هنگ کنگ از تاریخ ۱۹ آوریل تا ۹ ژوئیه در دسترس است.

این سفر طولانی هنر در هنگ کنگ نشان‌دهنده تعهد همیشگی شرکت ال‌جی به ارائه تجربیات بهتر در انواع روش‌های متمایز است. منتظر همکاری بیشتر بین دفاتر جهانی ال‌جی و شرکای همفکرش باشید تا تجربیات سرگرم‌کننده، منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی را به دست بیاورید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید