۰۴ مرداد ۱۳۹۴

افزایش 199 درصدی سود اجرایی LG Display در سه ماهه دوم 2015

شرکت LG Display جدیدترین گزارش دستاوردهای خود را در سه ماهه مالی مختوم به ژوئن 2015 اعلام کرد.

درآمد در سه ماهه دوم 2015 تا 4 درصد کاهش یافته و از 7022 میلیارد وان کره در سه ماهه اول به 6708 میلیارد وان کره رسیده است و نسبت به 5979 میلیارد وان کره در سه ماهه دوم 2014 با 12 درصد افزایش روبه‌رو شده است.

سود اجرایی در سه ماهه دوم 488 میلیارد وان کره گزارش شده که نسبت به سال گذشته با 163 میلیارد وان کره 199 درصد افزایش داشته است.

درآمد خالص نیز در سه ماهه دوم امسال 363 میلیارد وان کره اعلام شده که نسبت به سال 2014 که 256 میلیارد وان کره بوده با 42 درصد افزایش مواجه شده است.

شرکت LG Display سیزدهمین سود اجرایی سه ماهه خود را 488 میلیارد وان کره و درآمد سه ماهه خود را 6708 میلیارد وان کره اعلام کرد. این مبالغ به دلیل استراتژی متمایز محصول با وجود کاهش جهانی در مصرف حاصل شده است.

با وجود این که مشتریان سفارشات خود را با شرایط ناپایدار اقتصادی مطابقت می‌دهند، شرکت LG Display توانست سیزدهمین سود اجرایی سه ماهه خود را به دلیل گرایش مستمر به سمت نمایشگرهای بزرگ و استقبال مشتریان از فناوری لمس درون‌سلولی (AIT) در بخش محصولات کوچک تا متوسط اعلام کند.

پنل‌های TFT-LCD برای تلویزیون‌ها 40 درصد از درآمد سه ماهه دوم 2015 را شامل می‌شود؛ پنل‌های موبایل‌ 28 درصد، تبلت پی‌سی‌ها و نوت‌بوک‌ها 16 درصد و مانیتورها 16 درصد از این درآمد هستند.

شرکت LG Display تولید محصولات پیشرفته مانند Ultra HD، فناوری لمس درون‌سلولی و بخش نمایشگرهای بزرگ، را افزایش خواهد داد و تلاش‌های همه‌جانبه خود را در زمینه توسعه بازار OLED و پایگاه مشتریان انجام می‌دهد. همچنین، این شرکت تصمیم دارد با تبدیل خطوط تولید LCD به OLED در نیمه دوم امسال و انجام فعالیت‌های بازاریابی پویاتر برای OLED های بزرگ رقابت قیمت را بهبود دهد تا بازار را گسترش داده و شناخت OLED را بیشتر کند.

این شرکت محصولات بیشتری در خط تولید محصولات OLED بر اساس اندازه‌ها و وضوح متنفاوت ارائه می‌دهد تا با نیازهای مشتریان مطابقت داشته باشد. این شامل سرمایه‌گذاری در نمایشگرهای OLED منعطف نسل بعد می‌شود و در نهایت منجر به پیشگامی جهانی در بازار نمایشگر خواهد شد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید