۲۸ دی ۱۴۰۲

ال‌جی ماشین لباسشویی و خشک‌کن Trom Wash Tower با ظرفیت بالا را عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است به‌زودی ماشین لباسشویی و خشک‌کن Trom Wash Tower را عرضه کند که بزرگترین ماشین خشک‌کن با ظرفیت ۲۲ کیلوگرم را دارد و می‌تواند مقدار زیادی لباس و پتو را به یکباره خشک کند. این محصول دوکاره دارای ماشین لباسشویی با ظرفیت ۲۵ کیلوگرمی است.

این محصول جدید با بهبود الگوریتم شستشو، بهره‌وری انرژی را بهبود بخشیده است. در مقایسه با ماشین‌های لباسشویی موجود در همان کلاس، مصرف برق در هر بار شستشو با استفاده از چرخه استاندارد تقریباً ۱۵ درصد و از ۶۳۹ وات ساعت به ۵۵۰ وات ساعت کاهش پیدا کرده است.

ال‌جی الکترونیکس علاوه بر ۳۴ ماشین لباسشویی و خشک‌کن موجود، ۷ نوع ماشین لباسشویی Trom با ظرفیت ۲۵ کیلوگرم و ۷ نوع ماشین خشک‌کن با ظرفیت ۲۲ کیلوگرم را معرفی خواهد کرد. ماشین خشک‌کن همانند ماشین لباسشویی با تعویض بالابر که نقشی مهم در بالا بردن لباس‌های داخل خشک‌کن دارد، عملکرد را بهبود بخشیده است.

ال‌جی الکترونیکس از موتور هوش مصنوعی Direct Drive برای آموزش داده‌های جریان ماشین لباسشویی مانند اندازه و شکل موج جریان تولید شده بسته به جنس لباس استفاده کرده است. این ماشین لباسشویی مجهز به این موتور مواد لباس را از طریق یادگیری عمیق خودش تشخیص می‌دهد و سپس آن را با حرکت بهینه از بین روش‌های شستشوی ۶ حرکتی خودش می‌شوید تا آسیب به لباس را به حداقل برساند.

ماشین خشک‌کن مجهز به این موتورهای هوش مصنوعی نیز تغییرات وزن و رطوبت لباس را در طول فرایند خشک کردن تشخیص می‌دهند. برای لباس‌های ظریفی همچون بلوز، زمان خشک کردن کاهش پیدا می‌کند و برای لباس‌هایی که آب از آن‌ها به‌خوبی جدا نمی‌شود نیز زمان و دمای خشک کردن افزایش پیدا می‌کند.

این محصول تازه از جمله لوازم‌خانگی UP است که حتی پس از خرید با اپلیکیشن LG ThinQ می‌توان عملکردهای دلخواه را روی آن نصب کرد و آن را ارتقا داد.

بائک سئونگ تائه رئیس واحد تجاری راهکارهای زندگی در شرکت لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما تجربه متمایزی برای مشتریان از طریق محصولات جدید ارائه خواهیم کرد که فناوری بی‌نظیر ال‌جی الکترونیکس را با راحتی و ظرفیت بسیار بالا ترکیب می‌کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید