۲۱ خرداد ۱۴۰۲

تلاش‌های ال‌جی الکترونیکس برای محافظت از اکوسیستم دریایی

ال‌جی الکترونیکس (LG) تلاش‌هایی را برای محافظت از اکوسیستم دریایی انجام داده است. در همین راستا نیز به‌تازگی پارک علمی ال‌جی در ماگوک و مجمع آب کره در سئول تفاهم‌نامه‌ای را برای کاهش ریزپلاستیک‌ها امضا کردند. مجمع آب کره سازمانی است که فعالیت‌های بین‌المللی و همکاری بین ذی‌نفعان را برای حل مشکلات جهانی آب رهبری می‌کند.

بر طبق این تفاهم‌نامه، ال‌جی الکترونیکس و مجمع آب کره به دنبال ایجاد فرایند مشارکت مشتری و سیستم همکاری تحقیق و توسعه مرتبط با محیط زیست برای حفاظت از اکوسیستم دریایی هستند. علاوه بر این، دوره مراقبت از ریزپلاستیک که توسط ال‌جی الکترونیکس توسعه یافته نیز در رویدادها و محتواهای تولیدی به میزبانی مجمع آب کره نیز معرفی خواهد شد. دوره مراقبت از میکروپلاستیک با ۶ حرکت منحصربه‌فرد در ماشین‌های لباسشویی ترام ال‌جی، ریزپلاستیک‌های ناشی از اصطکاک پارچه‌ها در طول فرایند شستشو را تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد و در عین حال، همان تأثیرگذاری شستشو را دارد.

طبق اعلام اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN)، میکروپلاستیک‌های تولید شده در طی فرایند شستشو حدود ۳۵ درصد از میکروپلاستیک‌های جهان را تشکیل می‌دهند. دوره مراقبت از میکروپلاستیک‌ها با کاهش میزان میکروپلاستیک‌های منتشر شده در حین شستشو به کاهش آلودگی اکوسیستم دریایی کمک می‌کند.

از ماه گذشته، ال‌جی الکترونیکس یک آپدیت برای اضافه کردن دوره مراقبت از میکروپلاستیک به ماشین‌های لباسشویی ترام و عضو لوازم خانگی UP را ارائه کرده است. تعداد دانلودهای این دوره در مدتی کمی بیش از یک ماه به ۲۰۰۰ رسیده و واکنش‌های بسیار خوبی نیز از سوی مشتریانی که می‌خواهند در حفاظت از محیط زیست شریک باشند نیز به همراه داشته است.

ال‌جی الکترونیکس از ماه جاری چالش مراقبت از میکروپلاستیک را برگزار خواهد کرد تا مشتریان بیشتری را از این دوره مراقبت مطلع کند و استفاده از آن را ترویج بدهد. جوایزی نیز بر اساس تعداد دفعات استفاده از دوره مراقبت از میکروپلاستیک داده خواهد شد. علاوه بر این، همان مبلغی که برنامه LG ThinQ به‌عنوان جایزه در اختیار شرکت‌کننده‌های این چالش قرار می‌دهد نیز به مجمع آب کره داده می‌شود تا آن‌ها بتوانند آن را در مکان‌های درست هزینه کنند.

این در حالی است که ال‌جی الکترونیکس فعالیت‌های مختلفی را برای محافظت از اکوسیستم دریایی ترویج می‌کند. پودر شیشه محلول در آب که توسط ال‌جی الکترونیکس ساخته شده، وقتی در آب حل می‌شود به یون‌های معدنی تبدیل شده و می‌تواند به رشد ریز جلبک‌ها در دریا کمک کند. علاوه بر این، می‌توان از آن به‌عنوان جایگزینی برای اخرایی استفاده کرد که هنگام جزر و مد قرمز روی دریا اسپری می‌شود. ذرات شیشه، جزر و مد قرمز را ترکیب و رسوب می‌کنند و این در حالی است مواد شیشه نیز در آب حل می‌شوند تا جلوی آلودگی ثانویه گرفته شود و در عین حال، در رشد جلبک‌ها نیز مفید هستند.

کیم یونگ راک رئیس دفتر فروش ال‌جی الکترونیکس کره گفته:

«مشتریان علاوه بر دوره مراقبت از میکروپلاستیک، می‌توانند به هنگام استفاده از لوازم خانگی به تحقق چشم‌انداز ESG ال‌جی برای زندگی بهتر برای همه شریک باشند. ما همچنان به دنبال پیدا کردن راهکارهای بیشتر برای تحقق این چشم‌انداز و حفاظت از محیط زیست هستیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید