۲۰ خرداد ۱۴۰۲

تلویزیون‌های ممتاز و زیبای OLED ‌ال‌جی در فروشگاه‌های لوازم خانگی متمایز هستند

تلویزیون‌های LG OLED Object Collection نه‌تنها به کیفیت تصویر فوق‌العاده مجهز هستند و تصاویری خارق‌العاده و سرزنده را به نمایش در می‌آورند بلکه از طراحی خلاقانه و زیبا برای سبک زندگی‌های مدرن و برجسته امروزی بهره می‌برند و همین نیز سبب شده تا استفاده از آن‌ها در کنار دیگر لوازم منزل، جلوه بسیار زیبا و تماشایی به خانه ببخشد. حالا این تلویزیون‌های ممتاز ال‌جی در فروشگاه‌های برند لوازم خانگی و مبلمان برتر هلندی به نام Moooi نیز عرضه خواهند شد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس در حال گسترش عرضه تلویزیون‌های LG OLED Object Collection Posé خود در سراسر فروشگاه‌های مبلمان برند Moooi واقع در آمریکا، انگلیس، هلند، سوئیس و همچنین دیگر فروشگاه‌های لوازم خانگی است.

مشتریان با حضور در این فروشگاه‌های برجسته و ممتاز می‌توانند فضای سبک زندگی جدیدی را تجربه کنند که طراحی نوآورانه تلویزیون‌های Posé ال‌جی را به شکلی زیبا و تماشایی با مبلمان داخلی مختلف هر خانه هماهنگ می‎کند و زیبایی خاصی به هر فضا می‌بخشد. این در حالی است که این طراحی داخلی کلیشه‌ها را نیز از بین می‌برد.

اگر کد QR کنار محصول را اسکن کنید، می‌توانید اطلاعات ارائه شده درباره این محصول را مورد بررسی و مطالعه قرار بدهید و در صورتی که تمایل داشتید، آن را از فروشگاه‌های آنلاین شرکت ال‌جی در هر کشور و مکان مورد نظر خودتان خریداری کنید.

تلویزیون LG OLED Object Collection Posé یک تلویزیون طراحی شده برای هر فضای نشیمن در داخل خانه است که مهم نیست کجا آن را قرار می‌دهید یا در کنار چه وسایلی آن را می‌گذارید، در هر صورت زیبا و تماشایی به نظر می‌رسد و در ترکیب با دیگر وسایل منزل، جلوه‌ای زیبا را ارائه می‌کند.

این در حالی است که از هر سو که به این تلویزیون نگاه کنید، زیبا به نظر می‌رسد. وقتی از پهلو به آن نگاه کنید، می‌توانید به‌راحتی از فضای U شکل پشت آن برای قرار دادن کتاب، کارت پستال یا عکس استفاده کنید. نمای بیرونی محصول نیز با پارچه‌ای به رنگ بژ تزئین شده که حس لوکسی به آن بخشیده است. از آنجایی که کابل برق را می‌توان در داخل پایه پنهان کرد، فضای اطراف تلویزیون نیز بدون به‌هم‌ریختگی سیم‌ها، تمیز و مرتب به نظر می‌رسد.

ال‌جی الکترونیکس به دنبال آن است تا عرضه این تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی خودش را در سال جاری میلادی در بیش از ۴۰ کشور جهان گسترش بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید