۱۶ شهریور ۱۴۰۲

درخشش نمایشگر LG OLED در نمایشگاه Frieze Seoul

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌عنوان شریک رسمی نمایشگاه Frieze Seoul 2023 در کانون توجه قرار گرفته است. این شرکت همکاری‌های هنری ویژه‌ای را به نمایش می‌گذارد که تعهدش نسبت به برجسته کردن پیوند میان هنر و فناوری را مستحکم می‌کند و بخشی از پروژه در جریان LG OLED ART است. در نمایشگاه امسال فریز سئول، ال‌جی با بنیاد وانکی (Whanki Foundation) همکاری کرده تا مجموعه‌ای از نقاشی‌های استاد هنر انتزاعی کره کیم وانکی را تحت عنوان We Meet Again in Seoul به نمایش بگذارد.

این نمایشگاه خیره‌کننده شامل دوازده اثر هنری اصلی از وانکی است که شامل برخی از نمادین‌ترین آثار وی نیز می‌شود. از جمله این آثار نیز می‌توان «Where, in What Form, Shall We Meet Again» و « 25-III-69 #46» را نام برد که هر دو نقاشی نمونه‌ای از سبک منحصربه‌فرد این هنرمند هستند. این آثار هنری روی نمایشگرهایی در سالن LG OLED در نمایشگاه فریز سئول ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته می‌شوند، جایی که با بوم دیجیتالی بی‌نظیر اوال‌ای‌دی ال‌جی به تصویر کشیده خواهند شد. رنگ‌های باورنکردنی و وضوح فناوری خود نوردِه ال‌جی به طور صادقانه مقصود خلاقانه وانکی را حفظ می‌کند و در عین حال، جزئیات و ظرافت‌های آن را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه منحصربه‌فرد از تماشای این آثار لذت خواهند برد و الهام خواهند گرفت، نمایشگاهی که ترکیبی از نبوغ هنری وانکی و هنر دیجیتال ال‌جی او‌ال‌ای‌دی است و احساسات اساسی و تفکر عمیق را برمی‌انگیزد.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان سالن اوال‌ای‌دی ال‌جی این فرصت را خواهند داشت که دیدگاه‌های هیجان‌انگیز و جدیدی درباره هنر متمایز و قابل‌تأمل وانکی را کشف کنند. جه بائک پروفسور کالج هنرهای زیبای دانشگاه ملی سئول و کیم دائه هاون مدیر BESIGN نیز با هم همکاری کردند تا به شکل دیجیتالی پنج اثر هنری وانکی را با استفاده از نمایشگر اوال‌ای‌دی ال‌جی به نمایش بگذارند.

کیت هایه وون اوه معاون بخش ارتباطات برند در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی گفته:

«ال‌جی اوال‌ای‌دی مفتخر است تا آثار کیم وانکی برجسته را در نمایشگاه امسال فریز سئول به مخاطبان جهانی ارائه بدهد. هم نسخه‌های اصلی خیره‌کننده و هم بازتفسیرهای دیجیتالی شجاعانه از نقاشی‌های وانکی، الهام‌بخش تخیل و مشوق همه ما چه افراد هنرمند و چه افراد مشتاق هنر است تا دنیای بی‌حدوحصر هنر را کاوش کنند. ال‌جی اوال‌ای‌دی بوم دیجیتالی برجسته‌ای است که تلاش‌های خلاقانه انسانی را بازتاب می‌کند و نشان می‌دهد که با ترکیب هنر و فناوری به چه چیزی می‌توان دست پیدا کرد.»

نمایشگرهای اوال‌ای‌دی ال‌جی علاوه بر حضور در نمایشگاه فریز سئول ۲۰۲۳، به شکلی فعالانه در فضای هنری پایتخت کره جنوبی در طول ماه سپتامبر حضور خواهند داشت. در نمایشگاه Seoul Light DDP 2023 نمایشگرهای برتر ال‌جی نمایشی از نور و رنگ را به نمایش در آوردند که توسط هنرمند رسانه‌های جدید دن آشر خلق شده است. این همکاری گواهی بر حمایت مستمر ال‌جی اوال‌ای‌دی از هفته هنر سئول است و این تعهد نیز به ترویج و قدردانی از اشکال جدید هنر دیجیتال کمک می‌کند.

ال‌جی اوال‌ای‌دی همچنین با شرکت فعال در حوزه سرگرمی در شهر سئول یعنی Artist Company همکاری کرده تا مخاطبان بیشتری را با هنرهای دیجیتال آشنا کند. از ۷ تا ۲۴ سپتامبر سال جاری میلادی طبقه اول ساختمان این شرکت در چئونگدام میزبان چندین اثر هنری الهام‌بخش خواهد بود که شامل آثار هنری دیجیتالی از وانکی و آثار هنری Six N. Five است.

ال‌جی همچنان به ارائه تجربیات غنی از دنیای هنر ادامه می‌دهد و ارتباط نزدیک بین هنر و فناوری را از طریق نمایشگاه‌های الهام‌بخش و همکاری‌های هنرمندان خلاق نشان می‌دهد. آثار هنری دیجیتالی که توسط ال‌جی اوال‌ای‌دی زنده شده‌اند، پس از رونمایی در وب سایت پروژه OLED Art آپلود خواهند شد و همین نیز به علاقه‌مندان هنر و طرفداران از سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا بتوانند به راحتی از آن‌ها لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید