۲۰ خرداد ۱۴۰۲

مدیر عامل ال‌جی به دنبال گسترش فرصت‌های تجاری بیشتر در هند و خاورمیانه است

ویلیام چو از زمانی که به‌عنوان مدیر ال‌جی انتخاب شده، تغییراتی را در داخل این شرکت و همچنین سبد تجاری آن ایجاد کرده است. علاوه بر این، وی وقت کافی صرف کرده تا به‌صورت حضوری از دفاتر محلی و سایت‌های تولید ال‌جی در سراسر جهان بازدید کند. فقط در نیمه اول امسال، آقای چو از ۱۲ کشور در سراسر اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی دیدن کرده و بیش از ۱۴۵۰۰۰ کیلومتر را پشت سر گذاشته که معادل سه و نیم دور کره زمین است.

در آغاز ماه ژوئن، مدیر عامل چو از عربستان سعودی بازدید کرده است، جایی که برای اولین بار در سالن نمایشگاه در ریاض حضور پیدا کرد و پروژه NEOM City Project را به نمایش گذاشت. در آنجا، مدیر عامل با فرصت‌های تجاری در سه پروژه دیگر آشنا شد که شامل یک شهر عمودی دوستدار محیط زیست به طول ۱۷۰ کیلومتر به نام The Line، یک مجتمع شناور صنعتی هشت‌ضلعی با فناوری پیشرفته به نام Oxagon و یک تفرجگاه کوهستانی نمادین به نام Trojena است. پس از یک بحث عمیق در مورد پروژه‌های NEOM، مدیر عامل در یک جلسه مدیریتی شرکت کرد تا درباره استراتژی‎‌های تجاری میان‌مدت و بلندمدت در خاورمیانه و آفریقا (MEA) به بحث بپردازند.

مدیر عامل شرکت ال‌جی اظهار داشته:

«ال‌جی فرصت‌های تجاری مختلفی را در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها مانند حمل و نقل،‌ تهویه هوا و نمایشگرهای تجاری و همچنین لوازم خانگی، تلویزیون‌ها و فناوری اطلاعات برای پروژه NEOM City تضمین خواهد کرد که با از فناوری‌های نوآورانه این شرکت در طول سال‌های متوالی بهره خواهند برد.»

مدیر عامل سپس از کارخانه راهکارهای هوای این شرکت در ریاض بازدید کرده و پایگاه تولید تهویه مطبوع ممتاز این شرکت که مجهز به قطعات با راندمان بالا است را نیز از نزدیک دیده است. محصولات راهکارهای هوای ال‌جی در سراسر منطقه خاورمیانه و آفریقا با عملکرد خنک‌کنندگی عالی و راندمان انرژی بالا، از عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند، آن هم در منطقه‌ای که در طول سال آب‌وهوا بسیار گرم است و تقاضای بسیار زیادی برای تهویه مطبوع وجود دارد.

آقای چو در ادامه صحبت‌های خودش اظهار داشته:

«حضور ما در عربستان سعودی حتی در مقیاس جهانی نیز حائز اهمیت است. کارخانه محلی ما با چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان همسو است و نقشی حیاتی در تولید محصولاتی با سطح انرژی سبز ایفا می‌کند و در عین حال، پایگاه تولید مرکزی محصولات به شمار می‌رود که به ۱۶ کشور در خاورمیانه و آسیا صادر می‌شوند. ال‌جی همچنان به ابتکارات خود برای دستیابی به رشد پایدار و همچنین تقویت بیشتر جایگاه این شرکت به‌عنوان شرکتی پیش‌گام در این بازار ادامه خواهد داد.»

مقصد بعدی مدیر عامل آقای ویلیام چو، پرجمعیت‌ترین کشور جهان یعنی هند است که بازاری با اهمیت فزاینده برای شرکت ال‌جی به شمار می‌رود و در آنجا نیز مدیر عامل درباره جهت‌گیری آینده این شرکت با کارکنان بومی صحبت کرده است.

شعبه ال‌جی در هند که امسال بیست و ششمین سالگرد تأسیس خودش را جشن می‌گیرد، با تقویت زیرساخت‌های خودش در بازار هند سلطه پیدا کرده و توانسته تجارتی کاملاً محلی را ایجاد کند که شامل شرکت‌های تابعه فروش و تولید و مراکز تحقیق و توسعه است.

در هندوستان، آقای چو از فروشگاه‌های برند ال‌جی، مراکز تحقیق و توسعه و خطوط تولید لوازم خانگی و تلویزیون بازدید کرد و شاهد عملیات تولید در آنجا بود و با استراتژی‌هایی آشنا شد که این شرکت تابعه برای تقویت رقابت تجاری و تضمین موتورهای رشد آینده به کار می‌برد.

اولین توقف مدیر عامل چو در این سفر، شعبه فروش در دهلی‌نو بود، جایی که او با کارکنان کلیدی درباره فرصت‌های تجاری جدید، مانند راهکارهای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و EduTech با استفاده از تخته هوشمند دیجیتال و راهکارهای فناوری اطلاعات صحبت کرد.

آقای چو گفته:

«در هندوستان که دارای بازار بزرگ و پتانسیل رشد قابل‌توجهی است، این شرکت سهم زیادی از بازار خواهد داشت و کسب‌وکارهای آینده را به‌صورت استراتژیک توسعه خواهد داد.»

مدیر عامل چو در صحبت با پرسنل بومی، بر اهمیت رشد برند ال‌جی در تجارت آنلاین نیز تأکید کرده است. ال‌جی به دنبال افزایش فروش آنلاین در هندوستان است و برای انجام این کار نیز به دنبال اجرای یک طرح استراتژی دیجیتال متمایز مبتنی بر درک عمیق فرهنگ هندوستان و همدلی با مردم آن است. در اوایل امسال، در پاسخ به محبوبیت فزاینده خرید آنلاین در هند، این شرکت یک فروشگاه آنلاین برند (OBS) و همچنین یک فروشگاه عرضه مستقیم به مصرف‌کننده (D2C) را راه‌اندازی کرد.

برنامه سفر مدیر عامل چو در هندوستان همچنین شامل سفر به شهرهای نویدا و یونا نیز بود و در آنجا او خطوط تولید لوازم خانگی و تلویزیون این شرکت را مورد بررسی قرار داد و وضعیت فعلی تبدیل این خطوط تولید به یک کارخانه هوشمند و سازگار با محیط زیست را نیز ارزیابی کرد. ال‌جی متعهد شده تا سال ۲۰۲۵ میلادی، ۱۰۰ درصد انرژی مورد استفاده تمام خطوط تولیدی خودش در سراسر جهان را به انرژی‌های تجدیدپذیر تبدیل کند. این شرکت همچنین سرمایه‌گذاری در این دو کارخانه را در سال جاری افزایش خواهد داد تا ظرفیت آن‌ها برای تولید لوازم خانگی درجه یک زیاد باشد. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی، تهویه مطبوع، تلویزیون و مانیتور تولید شده در این کارخانه‌ها نه‌تنها به‌صورت محلی فروخته می‌شوند بلکه به دیگر کشورهای خاورمیانه و آفریقا نیز صادر می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید