۲۵ آذر ۱۳۹۷

وقتی ال‌جی +V30 دارید، امنیت هم دارید!

حسگر تشخیص صدا و چهره این فبلت امنیت بالایی برای اطلاعات شما می‌سازد.

ال‌جی +V30 قدرت سری V ال‌جی را افزایش داده و با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های چندرسانه‌ای عالی، تجربه‌ای کاملا متفاوت در اختیار شما می‌گذارد.

ال‌جی +V30 همیشه می‌داند شما هستید. فناوری تشخیص چهره بهبود یافته  +V30 در باز کردن سریع‌تر و آسان‌تر تلفن بدون کشیدن انگشت یا وارد کردن رمز، به شما کمک می‌کند. در عین حال، فناوری تشخیص صدای بهبود یافته این گوشی می‌تواند صدای شما را تشخیص داده و طوری تنظیم شود که تنها به صدای شما واکنش نشان دهد، امری که باعث می‌شود دستیار گوگل دقیق‌تر، ایمن و بی‌نقص شود.

c159b4bc-51f0-424a-b43f-bf243f044974-e1536461033377

فناوری تشخیص صدا

LG V30 نه‌ تنها صدای شما را تشخیص می‌دهد، بلکه پیش از قفل‌گشایی خودکار، به دقت به لغات کلیدی ۳ تا ۵ سیلابی که تولید کرده گوش می‌دهد. این قابلیت که توسط فناوری رابط کاربری صوتی Qualcomm Aqstic پشتیبانی می‌شود همواره فعال و آماده پاسخگویی شماست، اما در عین حال به باتری بسیار کمی نیاز دارد.

10_V30_Voice-face-recognition_sub01

فناوری تشخیص چهره

حتی زمانی که صفحه نمایش روشن نیست، تشخیص چهره‌های آشنا توسط +LG V30 به سرعت انجام می‌شود. حتی نیازی به لمس دکمه پاور نیست، فقط کافی است دوربین را به سمت صورت خود بگیرید تا قفل تلفن باز شود.

10_V30_Voice-face-recognition_sub02-e1520494093768

گوشی +V30 با چند قابلیت ویژه برای راحت‌تر شدن کار شما آمده است. امکاناتی مثل اولین دوربین با میزان گشودگی لنز F 1.6 ، لنز بسیار شفاف Crystal Clear دوربین دوگانه، حالت Cine برای ساختن محتواهایی با کیفیت سینمایی، نمایشگر OLED مدل FullVision بسیار باریک و سبک و باطراحی ساده‌، صدای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای با Hi-Fi Quad DAC و سیستم تشخیص صدا.

سری V گوشی‌های ال‌جی همیشه فناوری‌های کاربردی جدیدی در صنعت گوشی‌های هوشمند را به نمایش گذاشته‌اند که این عملکرد‌ها و قابلیت‌ها کمک فراوانی به تولید محتوای با کیفیت بالا، کرده است. گوشی +V30 نیز از دیدگاه مستثنا نیست.

همچنین، با وجود دریچه F1.6 لنز بسیار شفاف دوربین و حالت فیلم‌برداری سینمایی، ال‌جی +V30 برای تهیه محتوایی حرفه‌ای بدون پیچیدگی و البته برای سهولت بیشتر طراحی شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید