۲۳ تیر ۱۳۹۸

تابستان؛ وقت بازی

تابستان امسال از بازی‌ با ال‌جی +V30 خسته نخواهید شد؛ حتی وقتی از صبح تا شب گوشی به دست باشید و بازی کنید!

باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر و نمایشگر OLED FullVision برای شما بهترین تجربه بازی را در اوقات فراغت تابستانی فراهم می‌کند. مطمئن باشید!

پیکسل‌های ال‌جی +V30 همه را شگفت‌زده می‌کند. صفحه ‌نمایش OLED انقلابی ال‌جی از پلاستیک دارای انعطاف‌پذیری بیشتر با دقت رنگ بی‌نظیر بهره می‌برد. صفحه نمایش ۶ اینچ ال‌جی +V30 با ترکیب فناوری FullVision باعث واقعیت ‌بخشیدن به تجربه بصری شما می‌شود.

ال‌جی +V30 با خطوط یکپارچه و قرینه با نسبت صفحه ۲:۱ به آسانی در دست شما قرار می‌گیرد و شما را جذب خود می‌کند.  این فبلت آنقدر خوش‌دست و سبک است که نگه داشتنش به مدت طولانی اصلا شما را آزار نمی‌دهد. 

v30

از بازخورد لرزشی برای دقت بیشتر در بازی‌هایتان استفاده کنید. بازخورد لرزشی حتی باعث تبدیل خریدهای اینتزنتی، تنظیم دقیق دوربین و اعلان‌ها به تجربه‌ای کامل می‌شود.

خیالتان راحت! هر چقدر هم که با این گوشی بازی کنید، داغ نمی‌کند. ال‌جی یک لوله گرمایی و پد خنک‌کننده را در +V30 تعبیه کرده تا گرما را به سرعت پراکنده کند و از بین ببرد.

کم شدن شارژ هم جای نگرانی ندارد. ال‌جی V30 از فناوری شارژ سریع نیز برخوردار است که نهایت راحتی را در شارژ کردن برای کاربرش به ارمغان می‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید