۳۰ دی ۱۴۰۲

ال‌جی خط تولید جدید کمپرسورهای اسکرال را در مکزیک افتتاح کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که خط تولید جدید کمپرسور اسکرال را در کارخانه‌اش در مونتری مکزیک افتتاح کرده است. این خط تولید تازه زیرساخت تولید کمپرسور اسکرال ال‌جی را تقویت می‌کند و این شرکت را قادر می‌سازد تا راهکارهای تحسین شده و سازگار با محیط زیست بیشتری را تولید کند و در عین حال، خدمات‌رسانی به مشتریانش در سراسر آمریکای شمالی را تسریع کند.

تصمیم ال‌جی برای ایجاد یک خط تولید در مکزیک به زمانی باز می‌گردد که بسیاری از تولیدکنندگان محصولات گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) ایالات متحده به‌دلیل تشدید اختلالات لجستیکی با چالش‌هایی مواجه شدند. این حرکت استراتژیک پایگاه تولید کمپرسور اسکرال ال‌جی را در نزدیکی بازارهای کلیدی آمریکای شمالی قرار می‌دهد و یک سیستم تولید / لجستیکی را ایجاد می‌کند که به شرکت کمک می‌کند تا به تقاضای منطقه بهتر پاسخ بدهد و تأثیر عواملی همچون موارد لجستیکی را بر مشتریان کاهش بدهد.

کمپرسورهای اسکرال ال‌جی نقش بسیار مهمی در تجارت قطعات HVAC این شرکت ایفا می‌کنند. در نمایشگاه AHR Expo 2023 در آتلانتای جورجیا، ال‌جی کمپرسورهای اسکرال نسل سوم کم‌مصرف خودش برای تهویه مطبوع خانگی و پمپ‌های حرارتی و همچنین کمپرسورهای اسکرال با ظرفیت بالا برای تهویه مطبوع تجاری را به نمایش گذاشته است.

کمپرسورهای اسکرال نسل سوم که با توجه به آینده این صنعت طراحی شده‌اند، نمادی از رهبری مستمر ال‌جی در نوآوری HVAC هستند. با پیش‌بینی اعمال مقررات مبرد در سال ۲۰۲۵ و در راستای تعهد این شرکت به محیط زیست و پایداری، کمپرسورها از مبردهای با پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) کم استفاده می‌کنند. این مبردها با GWP کمتر از ۷۰۰ که بسیار کمتر از GWP ۲۰۸۸ مبردهای R410A است، به‌خوبی توانستند جدیدترین استانداردهای زیست محیطی را برای مبردها رعایت کنند. ساختار کمپرسورهای اسکرال نسل سوم همچنین با کاهش اتلاف انرژی و گرما به اطمینان از رعایت آخرین استانداردهای بهره‌وری کمک می‌کند.

کیم یانگ سون رئیس واحد تجاری راهکار قطعات در شرکت لوازم خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«خط تولید جدید و پیشرفته در مکزیک به ما این امکان را می‌دهد که کمپرسورهای اسکرال خود را با آگاهی بیشتر از محیط زیست تولید و توانایی خود را در ارائه خدمات به بازار آمریکایی شمالی تقویت کنیم. ال‌جی به ارائه فناوری‌ها و قطعات پیشرفته برای رفع نیازهای متنوع مشتریان جهانی خود ادامه خواهد داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید