۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

تعادل در صدا و تکامل در طراحی را با ساندبار ال‌جی SJ3 تجربه کنید

اگه دنبال یه سیستم صوتی قدرتمند هستید که علاوه بر صدای خوب، ابعاد جمع و جوری داشته باشه، ظاهرش شیک باشه و طراحی اون متناسب و مکمل زیبایی تلویزیون و دکور خونه شما باشه، حتما به بلندگوی خطی یا ساندبار ال‌جی SJ3 فکر کنید.

ساب‌ووفر ال‌جی SJ3 را هر جایی که فکر می‌کنید عالی به نظر می‌رسد قرار دهید زیرا دیگر لازم نیست نگران سیم باشید.

قابلیت کنترل تطبیقی صدا (ASC – Adaptive Sound Control) در این بلندگوی خطی محتوا را در لحظه تجزیه و تحلیل می‌کند. هر گاه ASC تشخیص دهد که شما به دیالوگ گوش می‌کنید، با تنظیم خودکار این امکان را برای شما فراهم می‌کند که دیالوگی بسیار شفاف بشنوید یا زمانی که هیجانی را در صدا تشخیص دهد، برای افزایش تأثیر صدا، صدای بم را افزایش می‌دهد.

موتور Auto Sound Engine ال‌جی صدا را با هر میزان بلندی بهینه‌سازی کرده و در همه لحظات فرکانس دقیق را حفظ می‌کند. این قابلیت، تعادل صدای متناسبی را بدون در نظر گرفتن میزان بلندی آن فراهم می‌نماید.

ساندبار ال‌جی SJ3 به همراه یک ریموت عرضه می‌شود اما شما می‌توانید از ریموت *تلویزیون خود نیز استفاده کنید. این بلندگوی خطی قابلیت اتصال به دستگاه‌‍‌های سرگرمی شما را دارد. پس، راحت باشید و هر دستگاهی را که دوست دارید با قابلیت اتصال یواس‌بی ، اپتیکال، Portable In و بلوتوث به ساندبار وصل کنید.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید