۰۵ شهریور ۱۳۹۴

برج صدا وارد ایران شد!

سیستم صوتی قدرتمند Sound Tower ال‌جی به طور رسمی وارد ایران شد.

صبحگاه روز گذشته، طی یک نشست مطبوعاتی در ساختمان مرکزی گلدیران، از ال‌جی Sound Tower در حضور میران بخش صوتی و تصویری ال‌جی و گلدیران و نیز جمعی از اصحاب رسانه پرده‌برداری شد.

20150826_104754

در ابتدای این مراسم، علیرضا نظری، مدیر بازاریابی محصولات صوتی و تصویری گلدیران، توضیحات کاملی در مورد مشخصات فنی این محصول جدید ارائه دادند. این توضیحات شامل نقاط قوت این محصول و معرفی محصول بود. وی در سخنانش گفت: «در اکثر کشورهای دنیا سیستم صوتیSound Tower  جایگزین سینماهای خانگی شده است و به همین خاطر نیاز به تولید این محصول احساس می‌شد. این محصول یک سیستم صوتی 4/2 کاناله است و دو ساب ووفر دارد. در Sound Tower می‌توان به تلویزیون‌های ال‌جی متصل شد. نکته خیلی مهم درباره این محصول این است که این سیستم صوتی مخصوص مناطق خاورمیانه و آفریقا طراحی شده است. در این مناطق خواستار صدای بم و خیلی بم هستند که این دستگاه این نیاز را به راحتی بر طرف می‌نماید.»

20150826_111226

محمد همتی، مدیر بازاریابی محصولات صوتی و تصویری ال‌جی، در ادامه، توضیحات تکمیلی در مورد این محصول را بیان کردند و نقاط قوت این دستگاه را برشمردند:

 1) صدای بم

 2) نصب آسان (دست و پا گیر بودن سیم و مزاحمت کابل‌های اضافی را ندارد)

 3) فضای زیادی را اشغال نمی‌کند

20150826_111825

ال‌جی Sound Tower محصولی بسیار خوب برای کسانی است که تلویزیون ال‌جی خریداری کردند. این سیستم صوتی مکملی برای تلویزوین‌های ال‌جی است زیرا به راحتی تلویزیون با سیستم صوتی بدون اتصال با سیم وصل می شود.

در پایان مراسم، خبرنگاران سؤالات خود را از مدیران پرسیدند.

20150826_114726

۲ نظر

شرکت حمل و نقل لنجان بارفولادمبارکه ۶ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

محصولات ال جی فوق العاده عالیه

حسین ۷ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
احتراما ، مدل عرضه شده در ایران LH-349HTS (سینمای خانگی دی‌وی‌دی ) می باشد البته مشابه این محصول قبلا در بازار ایران موجود که انواع چینی آن بدون پخش دی وی دی با رادیو و پورت یو اس بی روی و کلیدهای تنظیم صدا روی یکی از باندهابا قیمت بسیار ارزان عرضه و حتی برخی از مدلهادارای باتری داخلی دارای امکان شارژ و استفاده در مکانهایی که دسترسی به برق میسر نیست
می باشند در سینماهای خانگی دارای یک ساب ووفر معمولا بعلت غلبه صدای ساب ووفر بر بلند گوهای جانبی احاس استریو محتوای در حال پخش تحت الشعاع ساب ووفر قرار گرفته و صدای در حال پخش بیشتر حالت مونو دارد تا استریو این دستگاه هم مانند برخی نمونه های موجود در بازار قابلیت کارئوکه دارد به هر حال کمبود این محصول در سبد ال جی از مدتها قبل احساس می شد .
موفق باید .

نظر دهید