۱۱ آبان ۱۳۹۴

اسپیناس تهران میزبان برج صدای ال‌جی

تلویزیون‌های بی‌نظیر Super UHD و OLED ال‌جی که به تازگی وارد بازار ایران شده است سیستم صوتی درخور خود را می‌طلبند.

ال‌جی و گلدیران در مراسـم رونمایی از این تلویزیون‌ها، که در 6 آبان ماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، بار دیگر Sound Tower را برای عاشقان موسیقی و فیلم به نمایش گذاشتند. این سیستم دو ساب ووفر و صدای بمی قدرتمند دارد و توان صدای خروجی آن یکهزار وات است.

طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که در سریعترین زمان ممکن می‌توانید این دستگاه را نصب کنید. اگرچه ارتباط بلوتوث مهمـترین بخـش Sound Tower است، قابلیت همگام‌سازی صدای بی‌سیم این دستگاه باعث می‌شود که بدون سیم و تنها با استفاده از بلوتوث سینمای خانگی با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار کند.

photo_2015-10-28_22-35-28

علاوه‌ بر این، از طراحی جمع و جور، شفاف و زیبای Sound Tower نمی‌شود به آسانی گذشت. این سیستم صوتی جای زیادی نمی‌گیرد و در کنار تلویزیون‌های مدرن ال‌جی زیبایی دکوراسیون خانه شما را به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند.

شما می‌توانید از طریق Remote App به محتوای آنلاین دسترسی مستقیم داشته باشید و به‎ راحتی محتوای آنلاین خود را انتخاب و از آن لذت ببرید. حتی می‌توانید فیلم‌های بلو-ری سه‌بعدی نیز پخش کنید.

photo_2015-10-28_22-35-22

آیا می‌خواهید بدون شنیدن شلوغی‌های اطراف مشغول تماشای تلویزیون شوید؟ شما می‌توانید از طریق ریموت اپلیکیشن ال‌جی   Private Sound Mode، صدای تلویزیون را به تلفن هوشمند سازگار با این اپلیکیشن به صورت بی‌سیم انتقال داده و با هدفون به صدای تلویزیون گوش کنید.

محتویات رسانه‌ای خارجی عموما روی تلویزیون کیفیت ضعیفی دارند. اما ال‌جی با فناوری تقویت وضوح کمک می‌کند تا کیفیت از دست رفته دوباره به فایل بازگردد و همه تصاویر در نمایشگرهای بزرگ بسیار خوب و شفاف دیده شوند.

photo_2015-10-28_22-35-36

از دنیای بدون سیم لذت ببرید. تمامی اطلاعات خود از قبیل فیلم، عکس و موسیقی را با دستگاه سینما خانگی بلو-ری به اشتراک بگذارید بدون آنکه نیاز باشد اتصال از طریق سیم برقرار شود. از محتواهای خود لذت ببرید طوری که انگار از ابتدا بر روی تلویزیون بوده‌اند.

photo_2015-10-28_22-32-22

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید