۱۱ آبان ۱۳۹۴

5 دستگاه Nexus 5X برای 5 نفر در کمپین جدید اینستاگرام ال‌جی

Nexus 5X می‌خواهید؟ به کمپین اینستاگرام ال‌جی بپیوندید. کمپین جدید اینستاگرام ال‌جی از 11 آبان آغاز می‌شود و تا 2 آذر ادامه دارد.

اگر می‌خواهید از اولین کسانی باشید که در ایران Nexus 5X را با گارانتی رسمی دریافت می‌کنید، کافیست در کمپین اینستاگرام ال‌جی شرکت کنید و شانس خود را برای بردن این گوشی هوشمند و متفاوت، که محصول تلاش‎های مشترک ال‌جی و گوگل است، امتحان کنید.

Nexus 5X عملکرد قدرتمند، قابلیت‌های چندرسانه‌ای حیرت‌انگیز و امنیت بیشتری را با پردازنده پرسرعت Snapdragon 808 کوالکوم، امکانات پیشرفته دوربین و حسگر اثر انگشت میسر می‌کند. این محصول اولین تلفن هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 6 مارشملو و الگویی برای تمام گوشی‌های هوشمند دیگر است.

ال‌جی 5 عدد گوشی هوشمند Nexus 5X را به عنوان جایزه در نظر گرفته است که به قید قرعه به 5 نفر از کاربران خوش‌اقبال شرکت‌کننده اهدا خواهد کرد.

برای شرکت در این کمپین لازم است:

  • رنگ مورد علاقه خود (سفید، آبی و مشکی) برای Nexus 5X را عنوان کنید.
  • صفحه رسمی اینستاگرام ال‌جی ایران به آدرس www.instagram.com/iranlge  و www.instagram.com/lgmobile.ir را فالو یا دنبال کنید.
  • هشتگ #irannexus5x را در زیر پست‌های مربوط به مسابقه که از تاریخ11 آبان تا 2 آذر منتشر می‌شود بگذارید و همچنین نام سه نفر از دوستان خود را ذکر (Mention) کنید و صفحه رسمی ایران ال‌جی را به آن ها معرفی کنید.

دوستان وفادار و همیشگی ال‌جی! امیدواریم این بار شما برنده کمپین اینستاگرام ال‌جی باشید و از ما هدیه بگیرید.

مثل همیشه منتظر همراهی شما دوستان عزیز هستیم.

دربارۀ Nexus 5X:

در Nexus 5X، دوربین 12.3 مگاپیکسل در پشت و دوربین 5 مگاپیکسل در جلوی Nexus 5X تعبیه شده است. هر دو حسگر 1.55µm در دوربین پشت و حسگر 1.4µm در بالای نمایشگر نور بیشتری را نسبت به تمام نکسوس‌های قبلی جذب می‌کند و در نهایت تصاویر روشن‌تر با جزییات بیشتری، حتی در شرایطی که نور ایده‌آل نیست، میسر می‌کند. Nexus 5X می‌تواند ویدئوهای 4K و ویدئوهایی با حرکات آهسته ضبط کند.

Nexus 5X به دلیل وجود قابلیت Nexus Imprint امن‌تر از همیشه است و کاربری راحت‌تری دارد؛ Nexus Imprint یک حسگر تشخیص اثر انگشت است که برای آسودگی بیشتر در پشت گوشی تعبیه شده است؛ یعنی دقیقاً همان جایی که انگشتان شما به طور طبیعی قرار می‌گیرد.

۴ نظر

Ali ۱۱ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

زیر یکی از پست ها این کار رو انجام بدیم یا برای همه پست ها؟ چون بازه زمانی خیلی طولانی هستش.

mkalhor ۱۶ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

تا الان که شانس نداشتم تو مسابقات ال‌جی برنده بشم (چه تو مسابقه عکاسی، چه قرعه کشی‌ها)
امیدوارم این بار شانس با من یار باشه و نکسوس ۵x یک بار دیگه خاطره خوش G2 رو برام زنده کنه!

nima ۱۷ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

یه سوال؟

کدوم نسخه جایزشه؟ ۳۲ یا ۱۶؟

غلامحسین مصباح ۲۶ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

از ماشین ظرفشویی ال جی واقعأ راضی هستم. چطوری شستنشهم نیست٬ همین که من مسؤل ظرف شستن خونه نیستم مهممه.
ام راستش از گوشی ال جی شانس نداشتم.

نظر دهید