۱۰ آبان ۱۳۹۴

راهنمای تغییر برنامه پیام‌رسانی در ال‌جی G4

آنهایی که به تازگی ال‌جی G4 خریده‌اند شاید دلشان بخواهد بدانند که چطور می‌توانند برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض در این گوشی هوشمند را تغییر دهند.

ال‌جی هم مانند هر سازنده دیگری برنامه خاص خود را برای پیام‌رسانی در G4 نصب کرده که Messaging نام دارد و برنامه خوبی است. در این برنامه چند گزینه برای سفارشی کردن این برنامه در بخش تنظیمات وجود دارد.

قابلیتی که در اندروید 4.4 در سال 2013 عرضه شد تغییری بود که امکان تعویض برنامه کاربری پیام‌رسانی را از فروشگاه Play Store  بسیار ساده‌تر می‌کرد. یک گزینه اختصاصی در بخش تنظیمات وجود دارد که می‌توان آن را خاموش یا روشن کرد. بنابراین، کاربران اعلان‌های چندگانه از برنامه‌ پیش‌‎فرض و برنامه‌ای که به تازگی نصب کرده‌اید نخواهند دید.

اول از همه، احتمالاً همه شما وارد فروشگاه مجازی گوگل می‌شوید و در میان خیل عظیم برنامه‌های کاربردی یکی را دانلود می‌کنید. برنامه Textra، GoSMS یا Chomp برنامه‌های خوبی هستند. برخی از این برنامه‌ها حتی تنظیمات برنامه پیش‌فرض را هم برای شما تغییر می‌دهند یا می‌توانید از مسیری که ما در ادامه معرفی می‌کنیم اقدام کنید.

با پایین کشیدن نوار اعلان و رفتن به سمت تنظیمات بر روی آیکونی که شبیه چرخ‌دنده است ضربه بزنید یا در قسمت برنامه‌ها وارد بخش تنظیمات شوید. در گزینه General ، بر روی Default Message App ضربه بزنید و سپس به پایین بروید تا پیدایش کنید.

G4-text-app-720x637

در اینجا، فهرستی از برنامه‌های کاربردی مشاهده می‌شود که برای ارسال و دریافت پیام متنی در ال‌جی G4 قابل استفاده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، علاوه بر برنامه ال‌جی، برنامه‌های دانلودشده وجود دارند که ما در اینجا Textra را می‌بینیم و Google Hangouts و همین طور یک برنامه کاربردی پشتیبان برای بازیابی پیام‌ها از دستگاه‌های قدیمی.

با ضربه بر روی یکی از آنها برنامه کاربردی مورد نظر خود را در ال‌جی G4 اجرا کنید. ما در اینجا Textra را انتخاب کرده‌ایم. اکنون، این برنامه به عنوان برنامه پیش‌فرض خواهد بود؛ برنامه‌ای که شما با کمک آن پیام ارسال یا دریافت می‌کنید و تنها برنامه‌ای است که از آن اعلان دریافت خواهید کرد.

G4-textapp

حالا کاربران می‌توانند با فشار ممتد آیکون این برنامه آن را بکشند و به صفحه اصلی بیاورند یا آن را در نوار پایین، جایی که برنامه‌های دلخواه خود را قرار می‌دهند، بگذارند.

در برنامه Textra انواع و اقسام شیوه‌های سفارشی کردن وجود دارد؛ اندازه فونت، رنگ فونت‌ها، تم، رنگ حباب‌ها و حتی آیکون‌های اعلان. بنابراین، با رفتن به قسمت تنظیمات شما می‌توانید تنوع سفارشی کردن را ببینید. اگر هم خواستید به برنامه اصلی برگردید، دوباره به قسمت تنظیمات بروید و از آنجا در بخش settings > general > default messaging app برنامه کاربردی همیشگی را انتخاب کنید. به همین راحتی.

صدها برنامه کاربری مختلف مخصوص پیام‌رسانی در فروشگاه مجازی گوگل Play Store وجود دارد. هر کدام را که فکر می‌کنید تجربه پیام‌رسانی بهتری دارد و شما با آن راحت‌تر هستید در ال‌جی G4 دانلود کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید