۲۴ تیر ۱۳۹۸

تجربه عکاسی بر فراز مکزیکوسیتی با چشم‌های ال‌جی Q60

چند سالی است که دوربین در تلفن هوشمند به یکی از ملاک‌های اصلی انتخاب و خرید برای بسیاری از مشتریان مبدل شده است.

یک دوربین برای ثبت تصاویر عالی و باکیفیت نیاز به یک لنز خوب دارد تا نور بیشتری را جذب کند و همچنین دارا بودن یک حسگر خیلی باکیفیت هم جزو الزامات است. بریدن گوشه‌های تصویر می‌تواند به این معنی باشد که تصویر ثبت‌شده با تصویری که شما می‌خواستید خیلی فرق داشته باشد.

LG-Q60-02

ال‌جی در تولید دوربین‌های تلفن هوشمند که زاویه عریض یا گسترده دارند پیشگام است. به همین علت، دفتر ال‌جی در مکزیک از بیست رسانه پرطرفدار و محبوب مکزیکو سیتی دعوت کرده تا با تلفن هوشمند و میان‌رده ال‌جی Q60 و قابلیت‌هایش از نزدیک آشنا شوند و چیزی را تجربه کنند که کمی متفاوت‌تر از بقیه است.

LG-Q60-03

میهمانان ویژه ال‌جی ۵ روز قبل از اعلام عرضه رسمی ال‌جی Q60 در مکزیک یک بسته حاوی این تلفن هوشمند، اطلاعات پیش‌زمینه و یک بلیت مرموز و دستورالعمل‌هایی شامل انتظار برای راننده اختصاصی و بردن آنها در یک روز و ساعت مشخص دریافت کردند. هیچ کدام از میهمان‌ها تصورش را هم نمی‌کردند که قرار است آن روز بر فراز شهر دوست‌داشتنی‌ خود سوار بر هلیکوپتر به پرواز درآیند و با زاویه دید گسترده در دوربین ال‌جی Q60 عکاسی‌ کنند.

LG-Q60-04

وجود این دوربین که ماژول پشت آن سه لنز دارد در ال‌جی Q60 یکی از نقاط قوت اصلی برای فروش آن است. تصاویر خیره‌کننده‌ و شگفت‌انگیزی از بالا و از زاویه‌ای کاملا جدید ثبت شد. این تصاویر از بالای برخی از چشم‌اندازها و اماکن مشهور در مکزیکوسیتی مانند قلعه کاپولتپک، بنای یادبود انقلاب مکزیک، استادیوم آزتکا، آسمانخراش‌های خیابان پاسئو دلا ریفورما و چند مکان تاریخی دیگر در مسیر پرواز هلیکوپتر در آن روز خاص ثبت شدند.

LG-Q60-05

هلیکوپتر صدها متر بالاتر از شهر مکزیکوسیتی که بزرگترین شهر اسپانیولی زبان در دنیاست پرواز می‌کرد و ال‌جی Q60 تصاویر واضح و شفافی را با دوربین خود که از هوش مصنوعی برخوردار است  و سه لنز برای تولید عمق و وضوح دارد ثبت کرد؛ تصاویری که تنها چند تلفن هوشمند میان‌رده می‌تواند نظیر آنها را خلق کنند. به گفته یکی از مسافران، کیفیت لنزها شگفت‌انگیز است و دوربین سه‌گانه از ملاک‌هایی است که نمی‌توان نظیر آن را با چنین قیمت رقابتی یافت.

LG-Q60-06

بسیاری از میهمانان نیز در این تحسین اتفاق نظر داشتند و از ال‌جی برای تولید دوربینی که این همه امکانات جذاب و عالی را با قیمت بی‌نهایت رقابتی ارائه می‌دهد تقدیر کردند. یکی دیگر از میهمانان گفت: «من به عنوان یک فرد عاشق عکاسی که البته نمی‌تواند پول زیادی بابت خرید یک تلفن هوشمند پرچمدار بدهد، قطعا ال‌جی Q60 را به عنوان تلفن هوشمند بعدی خود انتخاب خواهم کرد.» بیش از ۲ و نیم میلیون خواننده حساب کاربری این میهمانان ویژه را دنبال کرده و شاهد تجربه شگفت‌انگیز آنها بوده‌اند.

LG-Q60-07

ال‌جی با گنجاندن امکانات و قابلیت‌های پیشرفته و حرفه‌ای در تلفن‌های هوشمند میان‌رده با قیمت رقابتی‌تر بهترین تجربه کاربری را برای انبوه مخاطبان خود فراهم می‌کند. توانایی تجربه تلفن هوشمندی مانند ال‌جی ‌Q60 در هلیکوپتری که بر فراز بزرگترین کلانشهر نیمکره غربی زمین در حال پرواز است این اتفاق را به یادماندنی‌تر می‌کند.

LG-Q60-08

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید