۱۹ مرداد ۱۳۹۶

تحول شگرف در دنیای دوربین تلفن‌های هوشمند با ال‌جی V30

تلفن هوشمند آینده ال‌جی بزرگترین دریچه دیافراگم را در دوربین خود خواهد داشت و با لنز شیشه‌ای به وضوح کریستال می‌تواند تصاویر روشن‌تر و طبیعی‌تری نسبت به آنچه در گذشته دیده‌اید ثبت کند.

ال‌جی در V30، پرچمدار آینده خود، دوربینی با دریچه دیافراگم F1.6 و لنز شیشه‌ای برای دوربین دوگانه تعبیه خواهد کرد. ال‌جی با این اقدام خود نوآوری‌های پیشگام در صنعتی را معرفی خواهد کرد که ابتکار در عکاسی در صنعت تلفن همراه را وارد دنیای جدیدی می‌کند.

تعالی در دوربین تلفن‌های هوشمند مدت‌هاست که دغدغه دستگاه‌های تلفن همراه ال‌جی است و ماژول دوربین دوگانه در تلفن هوشمند آتی ال‌جی V30 بزرگترین دریچه دیافراگم دنیا و واضح‌ترین لنزی را خواهد داشت که تا کنون در تلفن هوشمندی بوده است. اولین لنز F1.6 ال‌جی بزرگترین دریچه دیافراگم را در میان دوربین تلفن‌های هوشمند خواهد داشت و نسبت به یک لنز F1.8 تا 25 درصد روشنایی بیشتری به حسگر می‌رساند. لنز شیشه‌ای به وضوح کریستال (Crystal Clear Lens) توانایی دریافت نور بیشتری نسبت به لنزهای پلاستیکی دارد و علاوه بر این باز تولید رنگ بیشتری نیز دارد. به همین علت V30 برای عکاسی و فیلم‌برداری بسیار مناسب است.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، ال‌جی با استفاده از لنز شیشه‌ای در دوربین V30 آن را به دوربین‌های DSLR شبیه کرده است. برای آنهایی که شیفته سری V ال‌جی هستند این ابتکار بسیار قابل توجه و شگفتی‌آفرین است.

در تمامی زمینه‌ها، دوربین ال‌جی V30 خیلی بهتر از دوربین‌های قبل از خود و دیگر تلفن‌های هوشمند است. این دوربین در مقایسه با V20 ال‌جی اعوجاج در لبه‌ها را در زمان ثبت تصاویر زاویه گسترده تا یک‌سوم کاهش می‌دهد و آن را برای ثبت سلفی‌های گروهی (وفی) فضاهای داخلی بزرگ و چشم‌اندازهای وسیع ایده‌آل می‌کند.

حتی با وجود تمام این بهبودها و پیشرفت‌ها، ماژول دوربین پشت در ال‌جی V30 هنوز باریک و ظریف مانده است و در مقایسه با V20 حدود 30 درصد هم از نظر ابعاد کوچکتر است. علاقه‌مندان به عکاسی با قابلیت‌های تثبت نوری تصویر و تثبیت الکترونیک تصویر به همراه تجربه کاربری خاص ال‌جی و تشخیص فوکوس خودکار لیزری در ال‌جی V30 به راحتی و سهولت مدل‌های قبل می‌توانند از آن استفاده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید