۱۹ مرداد ۱۳۹۶

آماده ملاقات با تلویزیونی فراتر از تصورتان باشید

تلویزیون حیرت‌‌انگیز W7  ال‌جی به زودی به بازار ایران می‌آید. این تلویزیون که با توجه به طراحی خاص خود مانند یک کاغذ دیواری روی دیوار قرار می‌گیرد توانسته جوایز و تحسین برترین جشنواره و منتقدان دنیا را از آن خود کند.

این تنها، یک تلویزیون نیست

از آنجایی که هر پیکسل در صفحه‌نمایش OLED منحصرا روشن و خاموش می‌شود، تلویزیون W7 کیفیت تصویر بالایی را بدون افت وضوح تصویر نشان می‌دهد. این فناوری باعث تولید بالاترین کیفیت تصویر و رنگ‌های زنده می‌شود. این تلویزیون‌ با داشتن ویژگی‌هایی مثل‌ مشکی مطلق، کنتراست بی‌نهایت و طیف رنگی گسترده توانسته‌ واقعی‌ترین تصویر ممکن را به نمایش گذاشته و بینندگان خود را مبهوت کند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی طبق نظر کارشناسان این صنعت پیشرفته‌ترین فناوری صفحه‌نمایش را ارائه می‌کنند. این تلویزیون از ابتدای سال 2017 در بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های دنیا به نمایش درآمد و با انبوهی از جوایز دریافتی در هرکدام از این مراسم‌ها روبرو شد. به گفته بسیاری از رسانه‌های معتبر دنیا سری W شرکت ال‌جی در طراحی و کیفیت تصویر باعث حیرت همه منتقدان و اصحاب رسانه شده است. طراحی و قدرت این تلویزیون به حدی چشمگیر بوده است که بسیاری آن را یک شاهکار هنری دانسته و در سطح بسیار بالاتر از تلویزیون‌های معمول قرار می‌دهند.

KWON-296

این تنها OLED است  فراتر از تلویزیون

طراحی خلاقانه W7 از فلسفه “Less is more” ال‌جی بهره می‌برد که در آن هر چیزی که مانع زیبایی صفحه‌نمایش شده است کنار گذاشته می‌شود. ساختار براق و به باریکی کاغذ مدل W7 باعث می‌شود تلویزیون در میانه هوا به نظر بیاید و یک حس غوطه‌وری در فضا القا کند. پنل OLED، با ضخامت تنها 2.57 میلی‌متر در مدل 65 اینچی می‌تواند تنها به‌وسیله آهنربا روی دیوار نصب شود و هر فاصله‌ای بین تلویزیون و دیوار را حذف می‌کند. این حس غوطه‌وری به ‌وسیله اسپیکرهای رو به بالا و فناوری صدای Dolby Atmos کامل می‌شود. طراحی سری W7 تصور تماشا از طریق پنجره را ایجاد می‌کند، نه تماشای تلویزیون. این تلویزیون در دنیا به عنوان تلویزیون کاغذ دیواری یا Wallpaper TV شناخته می‌شود. اسمی که برگرفته از طراحی فوق‌العاده آن بوده و به خوبی  هنر طراحی آن را توصیف می‌کند. این تلویزیون به حدی جذاب و هیجان‌انگیز است که بعد از رونمایی هشتگ #wallpaperTv به سرعت در رسانه‌های مختلف فراگیر شد و همه از آن به عنوان انقلابی در صنعت تلویزیون یاد کردند.

 w7-3

تلویزیون W7 را از نزدیک ببینید

در حال حاضر تلویزیون W7ال‌جی در فروشگاه گلدیران پلاس 19 به نمایش در آمده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه این اثر هنری را از نزدیک ببینند.

w7-4

آدرس : شریعتی- نرسیده به ظفر- نبش خیابان احمدی یکم – شریعتی/ ظفر/ گلدیران پلاس 19 – تلفن : 22889855-22889866

 اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون W7 را در آدرس زیر مشاهده کنید:

http://goldiran.ir/fa/product/2798/OLED-W7    

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید