۱۵ فروردین ۱۴۰۲

ال‌جی جوایز متعددی در مراسم Red Dot Award بدست آورد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرد که مجموعا 24 جایزه در مراسم Red Dot Award سال 2023 میلادی بدست آورده است. در میان این جوایز دو رقمی، جایزه بهترین بهترین‌ها برای نمایشگر LG OLED Flex دیده می‌شود، تلویزیونی نوآورانه و قابل خم شدن که برای ارتقاء سطح بازی و تجربه تماشای گسترده طراحی شده است.

نمایشگر LG OLED Flex مجهز به اولین صفحه نمایش ۴۲ اینچی او‌ال‌ای‌دی قابل خم شدن است که با داشتن بیست سطح خمیدگی و انحنا در میان گزینه‌های خود، از قابلیت سفارشی‌سازی بسیار برجسته و بی‌سابقه‌ای برخوردار است. این صفحه نمایش منحصربه‌فرد تجربه بازی و تماشای شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد و بر اساس تحقیقات گسترده از نیاز مشتریان طراحی شده است. این صفحه نمایش همچنین دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های خاص بازی است که از جمله آن‌ها می‌توان به نور قابل تنظیم عقب اشاره کرد که به گسترش محیط بازی در فضای کاربر کمک می‌کند و همچنین یک رابط کاربری بصری دارد که راحتی را افزایش می‌دهد. تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی از زمان عرضه خودشان در سال ۲۰۱۳ میلادی هر ساله در مراسم «رد دات» جوایز مختلفی را بدست می‌آورند.

یکی از محصولات متعدد ال‌جی که در مراسم «رد دات» مورد تقدیر قرار گرفت، یخچال فریزر MoodUP با پنل‌های درب ال‌ای‌دی و قابل تغییر رنگ و با بلندگوهای داخلی است. این محصول نوآورانه که کاربر را قادر می‌سازد تا آشپزخانه را با رنگ و صدا زنده و سرحال کند، به مجموعه رو به رشد لوازم خانگی قابل ارتقاء ال‌جی تعلق دارد.

برندگان جایز نوآورانه مراسم «رد دات» امسال همچنین شامل نسل جدید راهکارهای مراقبت از کفش یعنی LG Style ShoeCase و ShoeCare و همچنین دستگاه تهویه میزی LG PuriCare Aero Furniture است. هر کدام از این محصولات نشان‌دهنده تعهد ال‌جی به اولویت دادن به مشتریان است و با توجه به نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان واقعی توسعه یافتند و این در حالی است که محصول LG Styler ShoeCase و ShoeCare توسط گروه مشاوره مشتریان خود شرکت یعنی L.UP مورد آزمایش قرار گرفتند. گروه L.UP با عضویت در بخش‌های مختلف جامعه، مستقیما با طراحان ال‌جی مشورت می‌کند تا بازخوردهای مشتریان در محصولات نهایی لحاظ شوند.

جوایز «رد دات» یکی از معتبرترین رقابت‌های طراحی محصول، طراحی ارتباطات و مفاهیم طراحی در جهان است. امسال ۲۰۰۰۰ محصول از ۵۱ کشور مختلف برای بررسی هیئت داوران ارسال شده بودند.

هوانگ سونگ گول مدیر اجرایی مرکز طراحی ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«ال‌جی بسیار مفتخر است که نوآوری‌هایش توسط «رد دات» که یکی از برترین برنامه‌های جوایز طراحی در جهان است، به رسمیت شناخته شدند. این جوایز برای ما بسیار باارزش هستند چراکه اعتقاد راسخ ما نسبت به ارزش مشتری و تجربیات F.U.N (اولین، منحصربه‌فرد و جدید) را از طریق محصولات و خدماتی نشان می‌دهند که منعکس‌کننده صدای مشتری هستند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید