۱۴ فروردین ۱۴۰۲

کنفرانس ائتلاف استانداردهای اتصال بر محوریت اپ LG ThinQ

خانه باید راحت و همچنین ایمن باشد و به راحتی بتوان آن را مدیریت کرد؛ این دقیقا همان چیزی است که جدیدترین فناوری‌های اینترنت اشیاء (IoT) و خانه‌های هوشمند در راستای کمک به آن طراحی شده‌اند. ال‌جی با پلتفرم خانه هوشمند اپلیکیشن LG ThinQ مصرف‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا از راحتی و آسایش بهینه در سراسر فضاهای خانه و زندگی روزمره خودشان لذت ببرند. این شرکت اخیرا در کنفرانس ائتلاف استانداردهای اتصال (CSA) که در سئول کره جنوبی برگزار شد، دیدگاه خودش برای خانه‌های آینده محور را به اشتراک گذاشت.

ال‌جی که خودش یکی از اعضای سازمان CSA محسوب می‌شود، سازمانی که استاندارد باز Matter را برای فناوری خانه هوشمند توسعه داده، متعهد است تا یکپارچگی بدون مشکلی را بین اپلیکیشن LG ThinQ و دیگر پلتفرم‌های خانه هوشمند ارائه بدهد. این شرکت همچنین یک خانه Zero Labor Home را در چشم‌انداز خودش قرار داده، خانه‌ای که در آن، اپلیکیشن LG ThinQ از هوش مصنوعی و درک زمینه‌ای خودش استفاده می‌کند تا نیازهای مصرف‌کننده‌ها را پیش‌بینی کند و خدمات مورد نیاز و مناسبی را به آن‌ها ارائه بدهد تا همه‌چیز برای آن‌ها آسان‌تر شود. بر اساس سه ستون اصلی تکامل، اتصال و باز بودن، در ادامه به این می‌پردازیم که چطور اپلیکیشن LG ThinQ امکانات جدید و سطح بی‌سابقه‌ای از راحتی را در خانه به ارمغان می‌آورد.

تکامل برای یک تجربه کاربری نوآورانه

تکامل مداوم LG ThinQ نشان‌دهنده عزم ال‌جی برای بهبود و نوآوری تجربه کاربری است. اپلیکیشن LG ThinQ (و همچنین لوازمی که به آن متصل می‌شوند) با به کارگیری فناوری هوش مصنوعی، می‌توانند داده‌های مصرفی را تجزیه و تحلیل کنند تا رفتار و ترجیحات کاربر را متوجه شوند و یک تجربه شخصی سازی شده را خلق کنند که در طول زمان بهتر می‌شود. برای یک تجربه خانگی هوشمند‌تر و سفارشی شده‌تر، این اپلیکیشن در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در سرویس‌های خودش همچون ChatGPT و شناسه صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است. LG ThinQ UP که در حال حاضر در دسترس است و در محصولات ارائه شده، می‌تواند به گونه‌ای تکامل یابد که سلیقه و نیازهای سبک زندگی منحصربه‌فرد هر کاربر را برآورده کند و می‌تواند به طور مداوم با ویژگی‌های قابل دانلود از طریق اپلیکیشن ThinQ ارتقاء یابد.

اکوسیستم خانه هوشمند توسعه یافته با قابلیت اتصال پیشرفته

برای اطمینان از اینکه کاربران بتوانند از اکوسیستم خانه هوشمند به طور حداکثری و بدون توجه به موقعیت مکانی خودشان لذت ببرند، LG ThinQ به دنبال قوی‌تر کردن اتصال خودش است. این اپلیکیشن این امکان را فراهم آورده تا از راه دور لوازم خانگی ال‌جی را از طریق گوشی یا تبلت کنترل کرد و این به معنای آن است که کاربر می‌توانند از هر جایی این لوازم خانگی را تنظیم کنند و روی همه آن‌ها نظارت داشته باشند. علاوه بر این، ال‌جی در حال کار بر روی اتصال دستگاه‌های مختلف اینترنت اشیاء از طریق Matter است و به دنبال ایجاد مرکزی است که در آن کاربران بتوانند از طریق برنامه ThinQ لوازم و دستگاه‌هاید دارای گواهینامه Matter از شرکت ال‌جی و سایر شرکت‌ها را بدون هیچ مشکلی مدیریت کنند. ال‌جی در حال حاضر از اکثر انواع دستگاه‌های Matter از جمله نورپردازی و همچنین حسگرها پشتیبانی می‌کند و به گسترش اتصال با دستگاه‌های بیشتر ادامه خواهد داد.

باز بودن برای تجربه‌های یکپارچه

ال‌جی به طور فعال یک استراتژی نوآوری باز برای بهبود قابلیت استفاده و راحتی اپلیکیشن ThinQ را دنبال می‌کند. همراه با پلتفرم‌های هوش مصنوعی جهان همچون Amazon Alexa و Google Assistant، برنامه ThinQ با برنامه Google Calendar و همچنین انبوهی از برنامه‌های شخص ثالث و خدمات خودروی الکتریکی سازگار است و همین نیز آن را قادر می‌سازد تا طیف وسیعی از اطلاعات مفید و در دسترس را تنها از طریق یک برنامه به کاربران ارائه بدهد. ال‌جی همچنین با شرکت‌های مختلف از جمله ارائه‌دهندگان پلتفرم محتوا برای بهبود تجربه این برنامه کار می‌کند و همیشه آماده همکاری‌های جدیدی است که به پلتفرم خانه هوشمند آن ارزش بیشتری اضافه کند.

کار خانگی صفر، آینده خانه هوشمند

اپلیکیشن LG ThinQ حول سه ستون اصلی خودش ساخته شده و تجربیات کاربری بهتری را ارائه می‌دهد که در نهایت منجر به تحقق کار خانگی صفر (Zero Labor Home) خواهد شد که چشم‌انداز ال‌جی برای آینده خانه هوشمند به شمار می‌رود.

در چشم‌انداز «کار خانگی صفر» اپلیکیشن LG ThinQ دستیاری آرام و همیشه حاضر است که الگوهای زندگی رومزه فرد را یاد می‌گیرد، پیشنهادهایی ارائه می‌دهد و به شکلی فعالانه مدیریت کارها و همچنین وظایف را برعهده می‌گیرد به طوریکه گذراندن وقت در یک محیط خانگی بهینه لذت‌بخش و آرامش‌بخش باشد. بدون نیاز به انجام کاری، کولر گازی متصل به برنامه ThinQ می‌تواند خودش را روشن و در حجم و دمای ایده‌آل کار کند، در حالی که دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی رباتی نیز به طور خودکار وارد عمل می‌شوند تا هوا و کف خانه را تمیز نگه دارند. برای کنترل مصرف انرژی خانه نیز کاربران می‌توانند میزان برق مصرفی دستگاه‌هایشان را به صورت جداگانه و جمعی به صورت بلادرنگ از طریق این اپلیکیشن بررسی کنند. علاوه بر این، هنگامی که کاربر یک دستگاه ال‌جی را در ThinQ ثبت نام می‌کند، هر دستگاه بعدی ال‌جی که خریداری می‌کند به طور خودکار تحت پروفایل ThinQ آن‌ها متصل می‌شود و در زمان و دردسر ثبت‌نام صرفه‌جویی می‌شود.

اپلیکیشن LG ThinQ با تکامل، اتصال و باز بودن در مرکز خودش، چشم‌انداز ال‌جی برای زندگی بهتر در خانه را به واقعیت تبدیل می‌کند و به مشتریان نیز فضایی هوشمند و آرام را ارائه می‌دهد که راحتی، آزادی و آرامش را در سطح کاملا جدیدی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید