۰۴ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس سرویس همسوسازی LG ThinQ را گسترش می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به دنبال آن است تا مقیاس سرویس همسوسازی خودش را برای پلتفرم هوشمند LG ThinQ گسترش بدهد.

این شرکت قصد دارد تا اهداف سرویس همسوسازی که در پایان سال گذشته میلادی معرفی شده بودند را از شش نوع محصول موجود به همه محصولات لوازم خانگی و تلویزیون گسترش بدهد و همچنین تجربه کاربری و رابط کاربری این سرویس را بر اساس تحقیقات صورت گرفته از تجربیات مشتریان بهبود ببخشد تا راحتی بیشتری را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

سرویس آنبوردینگ یا همسوسازی وضعیت تحویل و همچنین زمان‌بندی محصولات خریداری‌شده از وب سایت ال‌جی الکترونیکس، وب سایت Best Shop و همچنین فروشگاه‌های معتبر زنجیره‌ای را اطلاع‌رسانی می‌کند و پس از تحویل کامل محصول به مشتری، برنامه LG ThinQ را به یکباره به محصول متصل می‌کند.

اگر از سرویس آنبوردینگ استفاده کنید، می‌توانید اطلاعاتی بی‌درنگ مانند آماده‌سازی محصول پس از خرید، حمل‌ونقل، جابه‌جایی و تاریخ ورود محصول در برنامه LG ThinQ را بررسی کنید. از طریق عملکرد چت زنده با نماینده معتبر نیز شما می‌توانید سؤالات مربوط به حمل‌ونقل را بپرسید و تاریخ تحویل محصول را تغییر بدهید.

وقتی تحویل محصول کامل شد، دکمه ثبت محصول به‌صورت خودکار در برنامه LG ThinQ فعال می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اتصال محصول و این برنامه تنها با یک لمس، از تجربه خانه هوشمند لذت ببرند. با این حال، در مورد تلویزیون، فرایند ثبت‌نام کاربر باید همراه با روشن کردن تلویزیون باشد.

سرویس همسوسازی یا آنبوردینگ به‌عنوان سرویسی که فرایند ثبت محصولات در برنامه LG ThinQ را آسان می‌کند و مانع ورودهای اضافی به این پلتفرم هوشمند می‌شود، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع، تأیید شده که تعداد مشتریانی که محصولات را در همان روز ابتدایی نصب محصول به برنامه LG ThinQ متصل می‌کنند به طور قابل‌توجهی افزایش داشته است. با مقایسه قبل و بعد از شروع این سرویس، تعداد ثبت محصولات در روز حدود ۷۴ درصد افزایش داشته است.

ال‌جی الکترونیکس همچنین ظاهر کاربری و تجربه کاربری را بهبود بخشیده تا مشتریان بتوانند راحت‌تر و بهتر از سرویس آنبوردینگ استفاده کنند. در یک صفحه، می‌توانید از همه محتویات مانند وضعیت تحویل، گفتگوی زنده با مشاور و همچنین محتوای Life Lab استفاده کنید که به شما اطلاعات محصول را ارائه می‌دهد.

به طور خاص، Living Lab بخشی از این سرویس است که محتواهای اینفلوئنسرهای معروفی مانند Isop، Laundry، Dr. Friends، Cocone، Tidying Wang و غیره را مدیریت و ارائه می‌کند. تاکنون بیش از ۹۰۰ محتوا در اینجا آپلود شده است.

ال‌جی الکترونیکس بر این باور است که از طریق این ارتقای خدمات، مشتریان می‌توانند از برنامه LG ThinQ به طور فعال‌تری در زندگی روزمره خودشان استفاده کنند. هدف ارائه انواع عملکردهای خانه هوشمند و ارائه یک تجربه متفاوت برای مشتری است.

گوئنوو کیم معاون مرکز تجاری پلتفرم ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«ما تلاش خواهیم کرد تا این تجربه را گسترش بدهیم تا مشتریانی که محصولات ال‌جی را خریداری کرده‌اند، بتوانند راحت‌تر ثبت‌نام کرده و به اپلیکیشن LG ThinQ متصل شوند تا از مزایای رفاهی و اقتصادی برخوردار شوند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید