۰۷ شهریور ۱۴۰۲

قابلیت کنترل محصولات دیگر برندها به اپ LG ThinQ اضافه می‌شود

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است اولین HCA Specification 1.0 را ارائه کند که امکان اتصال لوازم خانگی برندهای مختلف را از طریق پلتفرم خانه هوشمند LG ThinQ فراهم می‌آورد. تا پایان سال جاری میلادی، مصرف‌کنندگان می‌توانند لوازم خانگی از برندهای مختلفی همچون سامسونگ و وستل را با استفاده از اپلیکیشن ThinQ ال‌جی کنترل کنند و اتصال بی‌نظیر و یکپارچه و خانه‌ای هوشمندتر و راحت‌تر داشته باشند.

ال‌جی با تعهدی قاطعانه به نوآوری در تجربه مشتریان، با دیگر برندها همکاری کرده تا سادگی ظریفی از سازگاری بین برندها را به بازارهای بزرگ در سراسر جهان از جمله کره جنوبی، آمریکا و اروپا بیاورد. این مشارکت ابتدا دسته‌بندی عمده محصولات لوازم خانگی مانند ماشین لباس‌شویی، خشک کن و ماشین ظرفشویی را شامل می‌شود و به‌تدریج نیز به انواع دیگر لوازم خانگی گسترش خواهد یافت.

پذیرش گسترده HCA Specification 1.0 نظارت و کنترل لوازم خانگی و راهکارهای هوا برندهای مختلف را با استفاده از تنها یک اپ ممکن می‌سازد. با اپ ThinQ کاربران می‌توانند محصولات سازگار خودشان را ثبت کنند و در ادامه از مدیریت دستگاه‌های مختلف از طریق یک اپلیکیشن لذت ببرند و در زمان خود صرفه‌جویی کنند. برای مثال، افرادی که ماشین لباس‌شویی ال‌جی و ماشین ظرفشویی سامسونگ را در خانه دارند، دیگر نیازی نیست که برای تنظیم ماشین لباس‌شویی و ظرفشویی از دو اپ جداگانه استفاده کنند.

ورود به ارتباطات بین برند واقعی تحقق رویای HCA برای تجربه خانه هوشمند یکپارچه است. HCA در ژانویه سال ۲۰۲۲ تأسیس شد و شامل تعدادی از تولیدکنندگان برتر راهکارهای خانه هوشمند است و هدفش نیز ارائه قابلیت همکاری مبتنی بر ابر بین پلتفرم‌های خانه هوشمند شرکت‌های عضو خودش است. ال‌جی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این انجمن، همکاری نزدیکی با سایر سازندگان لوازم خانگی از جمله سامسونگ و وستل دارد تا از این طریق، راحتی مصرف‌کنندگان را بیشتر کند.

ال‌جی که متعهد به گسترش اکوسیستم خانه‌های هوشمند است، فعالانه از کار اتحادیه استانداردهای اتصال (CSA) حمایت کرده است، اتحادیه‌ای جهانی که به توسعه پروتکل‌های ارتباطی باز برای دستگاه‌های خانگی هوشمند اختصاص دارد. ال‌جی در توسعه و استانداردسازی پروتکل Matter نیز همکاری داشته که یک استاندارد ارتباطات خانگی اینترنت اشیا مبتنی بر پروتکل اینترنت است.

جونگ کی هیون رئیس مرکز تجاری پلتفرم اظهار داشته:

«اپلیکیشن LG ThinQ یک اکوسیستم لوازم خانگی به‌هم‌پیوسته را فعال می‌کند که تجارب خانه هوشمند جدیدی را برای مشتریان در سراسر جهان فراهم می‌کند. ال‌جی به گسترش بین اپلیکیشن ThinQ و پلتفرم‌های خانه هوشمند سایر اعضای HCA ادامه خواهد داد.»

۱ نظر

tncn ۹ شهریور ۱۴۰۲ پاسخ

ففط خواستم اگریروز همدیگردیدبم بهم سلام کنیم نه دوربشیم

نظر دهید