۳۰ تیر ۱۳۹۸

لباس‌هایی که بوی عرق می‌دهند را نشویید!

گرمای هوا در تابستان واقعا آزاردهنده است؛ مخصوصا وقتی که سریع بوی عرق می‌گیریم. لباس‌هایتان را به ال‌جی استایلر بسپارید تا از بوی زننده عرق نجات پیدا کنید.

شرکت ال‌جی برای برطرف کردن مشکلاتی مثل بوی عرق و سایر بوهای نامطبوع دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی Styler را معرفی کرده است. برای استفاده از این سیستم، کافی است لباس خود را در این محصول مراقبت از لباس قرار دهید تا خودش همه کارها را انجام دهد. بخار منتشر شده از Styler عمیقاً در لباس نفوذ می‌کند و آویز متحرک با ملایمت لباس را تکان می‌دهد تا علاوه بر اینکه چروک‌ لباس باز شود و  آلودگی‌هایش زدوده شود، بوی بد لباس نیز از بین برود.

7a7aeb76-0d27-4596-a511-5805e91d9c38

این سیستم یک راهکار آسان برای مرتب نگهداشتن لباس به صورت روزانه و بدون نیاز به خشک‌شویی است. روشی که کمک می‌کند همیشه خوش‌پوش باشید. ال‌جی استایلر (Styler) از لوازم‌خانگی منحصربه‌فردی است که فاصله بین شستشو لباس ها و ارسال آنها به خشکشویی را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

این محصول از همان فناوری TrueSteam استفاده می‌کند که در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به کار رفته است تا بتواند چروک‌های سطحی را به کمک بخار از بین برده و نیاز به شست‌وشو و اتوکشیدن برای چروک‌های سطحی را برطرف کند.

d26ab889-bca4-4123-8298-346f896fd0a0

 از بین بردن بوهای نامطبوع یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های استفاده از ال‌جی استایلر به شمار می‌رود.

ال‌جی استایلر بوهای بد و نامطبوع لباس مانند بوی سیگار، بوی غذا، بوی بد حاصل از تعریق بدن و سایر بوهای بد را از بین می برد و احساس طراوت را در آن ایجاد می کند.

گاهی اوقات لباس های فصلی که مدتی استفاده نشده اند و برای مدت طولانی در کمد قرار گرفته اند، به مرور بوی نامطبوعی به خود می گیرند. ال‌جی  استایلراین بوی ناخوشایند را به راحتی زدوده و لباس‌ها را همچون روز اول با طراوت می‌سازد.

همچنین استایلر دارای یک کیت خوشبو کننده است که می تواند علاوه بر  از بین بردن بوی نامطبوع، بوی خوشایند مدّ نظر شما را نیز به لباس‌ها بیافزاید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید