۲۵ دی ۱۳۹۷

دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر در نمایشگاه CES 2019

ال‌جی الکترونیکس دستگاه استایلر جدید خود را، که یک سیستم انقلابی در مراقبت از لباس است، در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرد.

این دستگاه جدید اکنون به آینه‌ای سیاه‌رنگ روی درب خود تجهیز شده و با این طراحی جدید توانسته برنده جایزه نوآوری از نمایشگاه CES 2019 شود.

مدل‌های جدید از این محصول شگفت‌انگیز ال‌جی در حوزه مراقبت از لباس در ظرفیت‌های بزرگ برای خانواده‌های آینده‌نگر و آینه هوشمند با سرویس هوش مصنوعی برای ایجاد تجربه‌ای کاملا جدید از تجربه مجازی مد به نمایش گذاشته شد.

LG-Laundry-

ال‌جی استایلر با درب آینه‌‌ای مشکی (LG Styler Black Tinted Mirror Glass Door) کارایی، شکوه و زیبایی را با طراحی مدرن‌تر و بهتر خود و هم چنین توانایی تمیز و بهداشتی نگه داشتن و حفظ بهترین ظاهر لباس به خانه مشتریان می‌آورد.

news-lg_styler-2

ال‌جی استایلر جدید علاوه بر این که ظاهر زیبا و چشم‌نوازی دارد قادر است در آن واحد از ۴ دست لباس، که شامل یک شلوار روی درب دستگاه می‌شود، بدون زحمت و خیلی راحت مراقبت کند. قابلیت‌های تشخیص یا عیب‌یابی هوشمند (™Smart Diagnosis) و هوش مصنوعی (™SmartThinQ) به کاربران امکان بهره‌مندی از پشتیبانی سریع و دقیق را با کمک دستیار گوگل و صدای خود کاربر می‌دهد.

ces-2019-lg-booth-lg_11-styler-open

فناوری بخار ™TrueSteam ال‌جی در قلب دستگاه ال‌جی استایلر نهفته است و می‌تواند ۹۹.۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌های موجود در لباس‌ها را از بین ببرد و کمد رخت و لباس‌های مشتریان را تمیز و بهداشتی نگه دارد. لباس‌هایی که در این دستگاه آویزان می‌شوند با تکان‌ها و لرزش‌های آرام عاری از هر گونه چروک و بوی نامطبوع و زننده می‌شوند و قابلیت خشکشویی Gentle Dry نیز رطوبت را به سرعت و به طور کامل از لباس‌ها برطرف می‌کند.

db2910f5-40bb-4e04-8e37-a2397409651e

خشکشویی با پمپ حرارتی (Heat Pump Drying) مصرف انرژی را از طریق بازیافت گرمای ناشی از حرارت بالا و رطوبت داخل استایلر کاهش می‌دهد. قابلیت Pants Crease Care نیز ظاهر شلوار را با از بین بردن چروک و ایجاد خط اتوی تیز بدون نیاز به اتو تمیز، اتوکشیده و مرتب جلوه می‌دهد.

1_news-lg_styler

در نمایشگاه CES 2019، علاوه بر این استایلر جدید با درب آینه‌ای مشکی یک استایلر بزرگ نیز به نمایش گذاشته شد که مخصوص خانواده‌های بزرگ‌تر طراحی شده است و ۵ دست لباس را روی رخت‌آویزش جای می‌‌دهد.

DSC00165-e1546884862794

ال‌جی در غرفه خود از آینه هوشمند و سرویس هوش مصنوعی مجازی برای پرو لباس نیز پرده‌برداری کرد. آینه ‌ThinQ ال‌جی می‌تواند تجربه شما از مد هوشمند را سفارشی کند و لباس‌های مجازی را برای پرو به شما پیشنهاد بدهد. بنابراین، مشتریان می‌توانند بدون امتحان کردن لباس داخل مغازه یا فروشگاه مدل مورد نظر خود را خریداری کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید