۲۵ دی ۱۳۹۷

معرفی ال‌جی Q9 در نمایشگاه CES 2019

ال‌جی از تلفن هوشمند Q9 در نمایشگاه CES 2019 پرده برداشت. این تلفن هوشمند از باتری ۳ هزار میلی‌آمپر، نمایشگر ۶.۱ اینچ از نوع FullVision و اندروید ۸.۱ اوریو برخوردار است.

ال‌جی Q9 یک تلفن هوشمند میان‌رده از خانواده محبوب Q ال‌جی است که به نمایشگر ۶.۱ اینچ IPS LCD با وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ تجهیز شده است. نمایشگر این گوشی تراکم ۵۶۴ پیکسل در اینچ دارد که بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد. نمایشگر FullVision در ال‌جی ‌Q9 از نوع نمایشگرهای همیشه‌روشن است و استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند.

ابعاد Q9 ال‌جی ۱۵۳.۲ در ۷۱.۹ در ۷.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۵۹ گرم است و گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گرد و غبار دارد.

این تلفن هوشمند میان‌رده از نسخه‌ اوریو سیستم‌ عامل اندروید پشتیبانی کرده و با تراشه‌ ۱۴ نانومتر اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام برای پردازش وظایف نیرو می‌گیرد.

وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی از ال‌جی Q9 یک تلفن هوشمند میان‌رده قوی می‌سازد. در پنل پشتی‌ این گوشی دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 دیده می‌شود. درضمن، در پنل جلوی ال‌جی Q9 دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل تعبیه شده است.

جک ۳.۵ میلی‌متر هدفون و باتری ۳ هزار میلی‌آمپر با امکان شارژ سریع از دیگر امکانات بارز ال‌جی Q9 است. این محصول مانند بیشتر تلفن‌های پیشرفته ال‌جی از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی شیشه‌ای برای بازکردن قفل گوشی برخوردار است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید