۲۰ اسفند ۱۳۹۷

لباس‌ها همیشه شستنی نیستند!

با این که روز به روز فناوری ماشین‌های لباسشویی بیشتر و پیشرفته‌تر می‌شود تا به بهترین نحو از لباس‌ها مراقبت کند اما باز هم عده زیادی از مردم هستند که بر این باورند شست‌وشوی مداوم لباس‌ها رنگ و شکل ظاهری آنها را به مرور از بین می‌برد و فرایند کهنه و بی‌رنگ و رو شدن را تسریع می‌بخشند.

در چنین مواقعی است که مشتریان ترجیح می‌دهند لباس‌هایشان را کمتر بشویند و بیشتر از آن مراقبت کنند تا کثیف نشوند و احتیاجی به شستن نداشته باشد یا حداقل بتوانند از دفعات بارگذاری لباس‌ها در ماشین لباسشویی بکاهند.

البته، این حساسیت بیشتر در مورد لباس‌های گران‌قیمت و آنهایی است که برای میهمانی و مراسم رسمی پوشیده می‌شوند یا بافت ظریفی دارند که شست‌وشو در ماشین لباسشویی باعث خراب شدن زودتر آنها خواهد شد.

40618739_912785845587265_8566641798942818304_n

ال‌جی با آگاهی از این حساسیت مشتریان با طراحی و تولید دستگاه ال‌جی استایلر دقیقا همان چیزهایی که برای مراقبت از لباس مد نظر مشتریان است را در اختیارشان قرار می‌دهد. دستگاه ال‌جی استایلر ترکیبی از سه فناوری‌ اصلی در محصولات خانگی ال‌جی است: فناوری بخار در ماشین لباسشویی، فناوری کنترل دما در یخچال و فناوری پیشرفته کنترل جریان هوا. این فناوری‌ها راهکاری جدید و انقلابی برای مراقبت از لباس خلق کردند که نیازهای جدید مشتریان امروزی را برطرف می‌کند.

db7fb1bf-f4ab-4e9d-a1ca-432f567550ca

این محصول می‌تواند از طیف متنوع و وسیعی از لباس‌ها و دیگر محصولات پارچه‌ای به صورت روزانه مراقبت کند. بخصوص لباس‌هایی که نیاز به مراقبت بیشتر دارند و بافت آنها حساس‌تر از دیگر لباس‌ها است. مواردی مثل لباس‌ زیر، لباس‌هایی با پارچه‌های خاص مثل ابریشم، لباس بچه و حتی اسباب‌بازی‌های پلاستیکی و پارچه‌ای. از طرفی این محصول با دارا بودن تکنولوژی اینترنت اشیاء و اتصال به سیستم وای‌فای می‌تواند به راحتی به سیستم هوشمند خانه و موبایل شما متصل شده و از راه دور به راحتی کنترل شود. به این وسیله دیگر نیازی نیست تا یکسره پیش محصول باشید و می‌توانید از راه دور عملکردهای آن را مدیریت و کنترل کنید.

abe9880e-aa1a-4e42-8183-1b6edfb95bfd

ال‌جی با عرضه استایلر امیدوار است دیدگاه مشتریان نسبت به حفظ و مراقبت از لباس را تغییر دهد. در حالی که نگه‌داشتن لباس‌ها در وضعیت مناسب نیازمند روند سخت و مداوم اتوکشی و چروک زدایی بود، حالا تنها با فشار یک دکمه تمام این کارها انجام می‌شود. اکنون، مشتریان وقت بیشتری برای لذت بردن از زمان آزاد بعد از کار دارند و هنوز هم می‌توانند صبح روز بعد تمیز و مرتب باشند. ال‌جی استایلر با گسترش ویژگی‌های متنوع مراقبت از لباس برای افراد پرمشغله، درحال تبدیل شدن به محصولی ضروری برای مصارف روزانه  در  خانه و محل کار است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید