۲۰ اسفند ۱۳۹۷

پیشنهاد بهترین فیلتر برای عکاسی با دوربین هوشمند ال‌جی G7 ThinQ

دوربین AI CAM در تلفن هوشمند ال‌جی G7 ThinQ به قابلیت هوش مصنوعی یا AI مجهز شده است.

در واقع، ال‌جی قابلیت‌های هوش مصنوعی مدل V30S را در مدل G7 ThinQ بهبود داده است. AI CAM (دوربین هوش مصنوعی) ال‌جی از ۱۹ حالت تصویربرداری مختلف (هشت حالت بیشتر از قبل) برای ثبت هوشمند‌تر و بهینه‌تر لحظه‌ها استفاده می‌کند.

در صورتی که فیلتر پیشنهاد شده توسط AI CAM  متناسب با سلیقه کاربران نباشند، می‌توانند با انتخاب یکی از ۳ گزینه دیگر کیفیت عکس‌های خود را ارتقا دهند.

دوربین هوش مصنوعی AI Cam کوتاه‌ترین مسیر برای ثبت بهترین تصاویر را انتخاب می‌کند. دوربین هوش مصنوعی AI Cam به شما ۴ فیلتر برای تنظیم میزان نوردهی، سرعت شاتر، و امکانات دیگر ارائه می‌دهد تا تصاویری که ثبت می‌کنید از هر لحاظ بهتر باشند.

دوربین G7 ThinQ اهمیت سوژه را خوب می‌شناسد. بنابراین، کاربران می‌توانند بهترین نماها را با هوشمندی بسیار زیاد در دوربین ™G7 ThinQ ثبت کنند زیرا دوربین خودش می‌داند از چه چیزی عکس می‌گیرد و می‌تواند تا ۱۹ نوع سوژه را تشخیص دهد.

حالت پرتره (Portrait Mode) که برای اولین بار به سری G آمده است کاملا روی صورت تمرکز کرده و عکس‌هایی حرفه‌ای با پس‌زمینه تار می‌گیرد. حالت بوکه می‌تواند توسط دو لنز استاندارد و عریض انجام شده و به عاشقان عکاسی خلاقیت و انتخاب‌های بیشتری بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید