۱۸ فروردین ۱۳۹۸

از غذاهای خوشمزه و خوش‌رنگ و لعاب با دوربین هوشمند ال‌جی G7 ThinQ عکس بگیرید

همه آنهایی که تلفن‌ همراه هوشمند دارند حتما یک بار وسوسه شده‌‌اند تا از غذاهایی که می‌خورند عکس بگیرند، آن‌ها را با دوستان خود در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارند و دهان آن‌ها ‌را هم آب بیندازند!

یکی از این مدل‌های جدیدی که وارد بازار ایران شده ال‌جی G7 ThinQ است که با دوربین هوشمندش نمی‌شود قید عکس گرفتن از غذا را زد؛ آن هم وقتی که حالت اختصاصی عکاسی از غذا دارد!

ال‌جی AI CAM (دوربین هوش مصنوعی ال‌جی) از ۱۹ حالت تصویربرداری مختلف (هشت حالت بیشتر از قبل) برای ثبت هوشمند‌تر و بهینه‌تر لحظه‌ها استفاده می‌کند.

585889ef-d628-4aa9-ae56-7df50ef8a201

در صورتی که فیلتر پیشنهاد شده توسط AI CAM  متناسب با سلیقه کاربران نباشند، می‌توانند با انتخاب یکی از ۳ گزینه دیگر کیفیت عکس‌های خود را ارتقا دهند.

دوربین هوش مصنوعی AI Cam کوتاه‌ترین مسیر برای ثبت بهترین تصاویر را انتخاب می‌کند. دوربین هوش مصنوعی AI Cam به شما ۴ فیلتر برای تنظیم میزان نوردهی، سرعت شاتر، و امکانات دیگر ارائه می‌دهد تا تصاویری که ثبت می‌کنید از هر لحاظ بهتر باشند.

57f2eb0f-9692-491f-a01c-c81b30c47302

دوربین G7 ThinQ اهمیت سوژه را خوب می‌شناسد. بنابراین، کاربران می‌توانند بهترین نماها را با هوشمندی بسیار زیاد در دوربین ™G7 ThinQ ثبت کنند زیرا دوربین خودش می‌داند از چه چیزی عکس می‌گیرد و می‌تواند تا ۱۹ نوع سوژه را تشخیص دهد.

حالت پرتره (Portrait Mode) که برای اولین بار به سری G آمده است کاملا روی صورت تمرکز کرده و عکس‌هایی حرفه‌ای با پس‌زمینه تار می‌گیرد. حالت بوکه می‌تواند توسط دو لنز استاندارد و عریض انجام شده و به عاشقان عکاسی خلاقیت و انتخاب‌های بیشتری بدهد.

26b15693-37dd-4822-86b2-30d53f4ab1a1

نکاتی برای عکاسی از غذا با ال‌جی G7 ThinQ:

نورپردازی: نورپردازی اصلی‌ترین نکته عکاسی است و از آنجایی که نور دوربین‌های تلفن‌های همراه قابل تنظیم نیست، اگر در رستوران هستید سعی کنید میزی را انتخاب کنید که سمت پنجره و دارای نور طبیعی روز است. اگر در محیطی تاریک و یا خانه هستید، از سایه‌ها و یا نور چراغ مطالعه به نفع خود استفاده کنید!

ترکیب بندی شماره ۱: عکس از بالا: محبوب‌ترین و ساده‌ترین نوع عکس که به شما اجازه می‌دهد از تمامی محتویات خوشمزه داخل بشقابتان عکس گرفته و با دیگران به اشتراک بگذارید.

ترکیب بندی شماره ۲: از زاویه‌های مختلف عکس بگیرید: در واقع استفاده از هر زاویه‌ای جز از بالا! کافیست دوربین تلفن خود را در موقعیتی متفاوت قرار داده و از پرسپکتیو برای گرفتن عکسی جذاب استفاده کنید.

0ac3d906-3e99-43af-ac45-630b6ea13ea3

ترکیب بندی شماره ۳: کمی به عکس مفهوم اضافه کنید: فقط از غذا عکس نگیرید و کمی از پیش زمینه و محیط نیز در آن لحاظ کنید. اظافه کردن کمی مفهوم و عمق به عکس، آن را برای بیننده بسیار جذاب می‌کند.

ترکیب بندی شماره ۴: عکس‌های اکشن: قسمتی از غذا را گاز بزنید، گوشه‌ای از آن را با قاشقتان ببرید، ماکارونی را دور چنگال خود بچپید و با دست دیگرتان عکس بگیرید. سعی کنید با غذایتان تعامل داشته باشید و حس حرکت را به آن اضافه کنید.

8d1ae953-fd6b-4de4-9ecf-1f01d015cca3

استفاده از برنامه‌های کاربردی متفاوت: حتی اگر موفق به گرفتن عکس چندان جالبی نشدید، برنامه‌های کاربردی زیادی هستند که به شما این اجازه را می‌دهند که عکس‌های خود را ویرایش کرده و جلوه‌ دیگری به آن‌ها ببخشید. از محبوب‌ترین این برنامه‌های کاربردیمی‌توان به اینستاگرام، Snapseed و VSCO Cam اشاره کرد که رایگان هستند و به راحتی می‌توانید عکس‎های جذاب‌تری با آن‌ها خلق کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید