۱۶ فروردین ۱۴۰۳

کسب جوایز متعدد توسط ال‌جی در Red Dot Awards

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده که در مراسم Red Dot Award امسال در مجموع ۲۸ جایزه دریافت کرده است. در میان جوایز متعدد کسب شده توسط این شرکت، دو مورد از جوایز Best of the Best برای ربات LG CLOi ServeBot و فرهای توکار و دیواری Signature Kitchen Suite Transitional Series وجود دارند.

ربات LG CLOi ServeBot که جایزه بهترین بهترین‌ها را به دست آورده است، فناوری نوآورانه در یک طراحی شیک و برق و با در نظر گرفتن ثبات ترکیب کرده است. این ربات سرویس‌دهنده مستقل برای افزایش راحتی و تطبیق‌پذیری، دارای قفسه‌های سه طبقه‌ای است که می‌تواند متناسب با شرایط تنظیم یا جدا شوند و حتی می‌تواند تا حدود ۴۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند و جابه‌جایی بارهای سنگین را آسان کند.

این ربات با ارائه عملکرد رانندگی بهبودیافته با شش چرخ و سیستم تعلیق مستقل، حتی می‌تواند به طور پایدار در زمین‌های ناهموار حرکت کند. مجهز بودن آن به دوربین سه بعدی و حسگر تشخیص نور و محدوده (LiDAR) می‌تواند محیط‌ها را تشخیص بدهد و با سایر ربات‌ها ارتباط برقرار کند تا حرکات را بدون نقاط دسترسی هماهنگ کند و عملکرد پایدار بیش از ۱۰ ربات را در یک فضا به طور هم‌زمان امکان‌پذیر کند. ربات CLOi ServeBot با برخورداری از فناوری برجسته، جایزه نوآوری را نیز در رویداد CES 2024 به دست آورده بود.

فرهای توکار Signature Kitchen Suite Transitional Series که جایزه بهترین بهترین‌ها را دریافت کردند، به دلیل طراحی مدرن و مینیمال با روکش مات ظریف و مخملی برجسته شده که محیط آشپزخانه را ارتقا می‌بخشند. این فرهای توکار که ظاهری شیک و مینیمالیستی دارند، به دسته‌های باریک‌تری نسبت به مدل‌های سری Professional مجهز هستند.

این فرها مجهز به فناوری Gourmet AI و دوربین داخلی با کیفیت بالا هستند و می‌توانند مواد تشکیل‌دهنده را شناسایی کرده و به طور خودکار دستورالعمل‌های بهینه را روی صفحه‌نمایش ارائه بدهند. کاربران از طریق برنامه LG ThinQ نیز می‌توانند روی آنچه که در حال پختن است، نظارت داشته باشند و حتی فیلم‌ها و عکس‌های تایم لپس بگیرند.

صفحه نمایش ۲۷ اینچی قابل‌حمل LG StanbyME Go که درون یک کیف جای گرفته نیز به‌عنوان یک محصول نوآورانه (Innovative Product) شناخته شده و در مراسم Red Dot Awards امسال جایزه کسب کرده است. این محصول با سیستم صوتی Dolby Atmos یکپارچه، اتصال HDMI و سیستم عامل webOS یک تجربه سرگرمی کامل به شمار می‌رود. صفحه نمایش LG StanbyME Go با بلندگوهای ۴۰ واتی و بازوی مفصلی خودش، صفحه نمایشی قابل‌حمل و ایده‌آلی است که می‌تواند به سه حالت مختلف قرار بگیرد. این صفحه نمایش درون کیفی مستحکم با درجه نظامی قرار دارد و کاربران می‌توانند از محتواهای مورد علاقه خودشان در داخل و خارج از خانه لذت ببرند و آن را به هر جایی که سفر می‌کنند و حتی کمپینگ ببرند.

از دیگر محصولات و نوآوری‌های تحسین شده ال‌جی به‌خاطر طراحی برجسته‌شان در این مراسم نیز می‌توان به جدیدترین تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ، مانیتور، اسپیکر، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و خشک‌کن، استایلر، سیستم اتو همه کاره، رطوبت‌گیر و HydroTower که ترکیبی از تصفیه‌کننده هوا و مرطوب‌کننده است، اشاره کرد.

مراسم Red Dot Award یکی از معتبرترین رقابت‌ها برای طراحی محصول، طراحی ارتباطات و مفاهیم طراحی در جهان است.

هوانگ سونگ گول رئیس مرکز طراحی شرکتی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ال‌جی به ارائه یک تجربه گرم و نوآورانه به مشتریان با طراحی متناسب با سبک زندگی کاربران و راهکارهای منحصربه‌فرد زندگی هوشمند ادامه خواهد داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید