۱۵ فروردین ۱۴۰۳

الهام بخشیدن به دانش‌آموزان تایلند با بهبود کیفیت مدارس

ال‌جی با جدی گرفتن نقش خودش به‌عنوان یک شهروند شرکتی پیشرو در جهان و فارغ از اینکه در کجا فعالیت دارد، به‌عنوان بخشی از مأموریت Life’s Good خودش فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد که کیفیت زندگی را برای جوامع کم برخوردار بهبود ببخشد. در راستای همین تعهد نیز ال‌جی تایلند اخیراً هدف جاه‌طلبانه اجرای حداقل یک پروژه اجتماعی در هر سه ماه در سال جاری را در نظر گرفته است تا به جامعه کمک کند.

برای شروع کار نیز این شرکت پروژه‌ای را برای بهبود توسعه و محیط یادگیری جوانان تایلندی در سه ماه اول ایجاد کرد. این ابتکار باعث شد که بیش از سی کارمند ال‌جی تایلند داوطلب شوند تا مدرسه Wat Klong Klone در منطقه Mueang در استان Samut Songkhram را بازسازی کرده و به شکوه اصلی خودش بازگردانند. برای این هدف بزرگ نیز کارمندانی هم‌فکر از شرکت Wong Anan Sales and Services Limited Partnership که شریک مهم ال‌جی در این کشور است، حضور داشتند.

این پروژه بسیار مورد انتظار شامل رنگ‌آمیزی مدرسه، ایجاد بهبود در زمین بازی مدرسه و زمین بسکتبال، ایجاد یک زمین بازی آموزشی Unplug Coding که تفکر تحلیلی و سیستماتیک را آموزش می‌دهد و همچنین اهدای Life’s Good Playground با تجهیزات فراوانی است که برای آزاد سازی خلاقیت دانش‌آموزان طراحی شده است.

علاوه بر این، ال‌جی تایلند یک دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی جدید را برای بهبود سلامت و رفاه دانش‌آموزان در کلاس درس اهدا کرد. با درک اهمیت حمایت از دانش‌آموزان جوان با کیفیت هوای خوب، این شرکت کولرهای گازی، تصفیه‌کننده هوا و دیگر دستگاه‌ها برای بهبود کیفیت زندگی را به مؤسسات آموزشی مختلف اهدا کرده است تا به حق اولیه انسانی برای یادگیری در محیط‌های بدون آلودگی عمل کند.

این سطح از تعهد برای اطمینان از اینکه دانش‌آموزان بتوانند در محیط‌های آموزشی امن‌تر و تمیزتر مطالعه کنند، ال‌جی را قادر می‌سازد تا نسل بعدی را پرورش بدهد که کشور را به سوی آینده هدایت می‌کنند. برای کشف ابتکارات بیشتری که توسط این شرکت در سراسر جهان انجام می‌شود، با وب سایت ال‌جی همراه باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید