۳۰ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس فعالیت‌هایش در مناطق آسیب‌دیده از سیل را در کره جنوبی شروع کرد

ال‌جی الکترونیکس یک پایگاه خدماتی موقت در مرکز فرهنگ جوانان گئوجین در شهر گئوجین یوپ برپا کرده است تا به سیل‌زدگان کمک کند. صرف‌نظر از اینکه برند محصولات متعلق به ال‌جی هستند یا شرکت دیگری، ال‌جی الکترونیکس این محصولات را شستشو و تعمیر می‌کند، آن هم به‌صورت رایگان و این در حالی است که قطعات اصلی را نیز به قیمتی ارزان عرضه می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس همچنین به طور فعال اقدامات احتیاطی را برای کاهش آسیب ثانویه به لوازم‌خانگی سیل‌زده همچون خطر آتش‌سوزی یا اتصال کوتاه را نیز به کار می‌برد. در صورتی که یک محصول خیس را خشک کنید و بدون اینکه این محصول توسط یک متخصص تمیز و تعمیر شود، از آن استفاده کنید، خط برق‌گرفتگی وجود دارد.

قبل از این نیز ال‌جی الکترونیکس یک پایگاه خدماتی را در گانوی گان برپا کرده بود، شهری که به‌شدت توسط طوفان آسیب‌دیده بود تا از این طریق به سیل‌زدگان کمک کند تا بتوانند محصولات و دستگاه‌های الکتریکی خودشان را بازیابی کنند.

ال‌جی الکترونیکس همانند دیگر حوادث طبیعی رخ‌داده در سال جاری میلادی و همچنین سال‌های قبل‌تر از آن، بار دیگر تلاش کرده تا به بازیابی مناطق آسیب‌دیده کمک کند. این شرکت به طول فعالانه در حال انجام فعالیت‌های پشتیبانی برای بازیابی در صورت وقوع بلایای طبیعی است.

جئونگ یون چائه معاون بخش نوآوری ارزش مشتری شرکت ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«به‌عنوان عضوی از جامعه محلی می‌خواهیم به کسانی که از سیل آسیب دیده‌اند کمک کنیم و این بخشی از مسئولیت اجتماعی ال‌جی به‌عنوان یک شهروند شرکت است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید