۳۰ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس به دنبال به اشتراک گذاشتن بهترین روش‌ها برای افزایش رقابت تولید است

ال‌جی الکترونیکس یک جلسه اشتراک‌گذاری «بهترین مورد بهبود بهره‌وری» را با شرکای بین‌المللی خودش در شعبه این شرکت در هایفونگ ویتنام برگزار کرده است. هدف از این جلسه نیز کشف بهترین شیوه‌ها برای بهبود فرایند تولید تأمین‌کننده، به اشتراک گذاشتن این شیوه‌ها با یکدیگر و ارتقای بهبود رقابت‌پذیری تولید است.

زیرمجموعه هایفونگ ال‌جی الکترونیکس در ویتنام یک مجموعه تولیدی شرکتی است که قطعات الکتریکی، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، جارو برقی و غیره تولید می‌کند و در آنجا هفت شرکت شریک به طور مشترک در حال پیشرفت هستند.

در این جلسه ۶۸ نفر از جمله مدیر اجرایی چول مین وانگ، رئیس مرکز عملیات جهانی ال‌جی الکترونیکس و باک چان مدیرعامل شعبه ویتنام و همچنین نمایندگان و رؤسای ۲۸ شرکت تابعه از کشورهای مختلفی همچون ویتنام، چین، تایلند و هند شرکت داشتند.

در این جلسه به اشتراک‌گذاری بهترین روش بهبود بهره‌وری، موارد اتوماسیون و تبدیل دیجیتال (DX) در زمینه‌های مختلفی همچون تولید، کیفیت و ESG شش شریک توسعه بین‌المللی پرداخته شد.

تأمین‌کننده قطعات لوازم‌خانگی شعبه ویتنامی ال‌جی در این جلسه یک روش بسیار عالی را معرفی کرد که بر طبق آن، تجهیزات بازرسی به فرایند بازرسی عیب‌ونقص اضافه شدند، فرایندی که قبلاً به‌صورت دستی و با قرار دادن قطعات در برد مدار چاپی (PCB) ماشین لباسشویی انجام می‌شد و حالا با این کار، عملکرد بازرسی به طور قابل‌توجهی بهبود پیدا کرده است.

یکی دیگر از تأمین‌کنندگان قطعات خودرو نیز روش جدیدی را برای فرایند رنگ‌آمیزی قطعات خودرو توسعه داده و به کار برده است که بهره‌وری را بیش از سه برابر افزایش می‌دهد. این فرایند که به‌صورت دستی توسط ۱۲ نفر انجام می‌شد، اکنون با معرفی روش اتوماسیون با استفاده از امکانات مختلف، راندمان را بهبود بخشیده است.

از سال ۲۰۱۳، ال‌جی الکترونیکس جلساتی را برای به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌های بهبود بهره‌وری با شرکای داخلی و بین‌المللی برگزار می‌کند. به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها برای بهبود بهره‌وری تأمین‌کننده خارج از کشور از سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد اما در سال جاری از سر گرفته شد.

این در حالی است که ال‌جی الکترونیکس در حال انجام فعالیت‌های پشتیبانی مختلف برای افزایش رقابت تولیدی تأمین‌کنندگان خودش است. از سال ۲۰۱۸، این شرکت فعالانه برای خودکارسازی خطوط تولید و ساخت کارخانه‌های هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی و داده بزرگ تلاش کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید