۲۹ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس با همکاری با شرکای خود چالش‌های فناوری و تولید را حل می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) جلسه‌ای توجیهی برگزار کرده که در آن، فناوری‌های تولید امیدوارکننده‌ای را از دانشگاه‌ها و موسسه‌های تحقیقاتی به شرکای خودش معرفی کرده و از آن‌ها در بهبود قابلیت‌های فناوری تولیدی خود حمایت کرده است.

ال‌جی الکترونیکس اخیراً سمینار فناوری عالی ۲۰۲۳ (Excellent Technology Seminar) را با مؤسسه استراتژی و توسعه پتنت کره (KISTA)، ۶۰ شریک داخلی و حدود ۱۰۰ کارمند برگزار کرده است.

این سمینار فعالیتی برای معرفی فناوری‌های عالی و نتایج تحقیقاتی است که توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی دولتی داخل کره جنوبی به شرکت‌های همکار ال‌جی ارائه می‌شوند و از معرفی فناوری تولید برای ارتقای فناوری شرکت‌های شریک حمایت می‌کنند.

در این سمینار، هر دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی عمومی، فناوری‌ها و نتایج تحقیقاتی خود را در ۱۲ زمینه به اشتراک گذاشتند که شامل مدیریت تولید و زمینه‌های مدار/دستگاه و همچنین زمینه‌های اتوماسیون و قالب / مواد می‌شود.

به طور خاص، در زمینه مدیریت تولید، فناوری مدیریت یکپارچه کارخانه مبتنی بر اینترنت اشیا و فناوری استفاده از دستگاه توزیع کار برای عملیات کارآمد فرایند ربات معرفی شد و در زمینه اتوماسیون نیز تجهیزات جوش خودکار و فناوری کنترل ربات مورد بحث قرار گرفتند.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس یک جلسه مشاوره فنی برگزار کرد تا در مورد راه‌های انتقال و استفاده از فناوری معرفی شده در سمینار بحث شود. در این رویداد، مشاوره حضوری بین شریک همکار و دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی دولتی برای ارتقای فناوری شرکت همکار انجام شده بود.

هفت دانشگاه و مؤسسه تحقیقاتی دولتی در این سمینار شرکت کردند، سمیناری که به‌صورت آنلاین برگزار شده بود و با حضور مؤسسه فناوری الکترونیک کره، مؤسسه همگرایی ربات کره، دانشگاه ملی کیونگ پوک، دانشگاه کوکمین، دانشگاه ملی علم و صنعت سئول، دانشگاه هانیانگ و دانشگاه زنان اوها بود.

ال‌جی الکترونیکس علاوه بر این در حال برگزار کردن رویدادها و فعالیت‌های مختلف است تا توسعه فناوری و رقابت در تولید شرکای خودش را افزایش بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید