۲۹ آبان ۱۴۰۲

تلویزیون بی‌سیم چیست و چطور کار می‌کند؟

ال‌جی با گامی چشمگیر و روبه‌جلو در حوزه سرگرمی‌های خانگی، اولین تلویزیون بی‌سیم OLED جهان را معرفی کرد که تلویزیون ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M (مدل 97M3) نام دارد. این مدل تلویزیونی پیشرو، آشفتگی کابل‌های درهم را از بین می‌برد و تجربه‌ای شیک و بدون به‌هم‌ریختگی سیم‌‌ها را به بینندگان ارائه می‌دهد.

این تلویزیون پیشرفته فراتر از سیم‌های برق، چیدمان مینیمالیستی را بدون کابل‌های درهم و برهم ارائه می‌دهد. این راهکار نوآورانه ال‌جی به‌ویژه برای کاربرانی است که به طور منظم تلویزیون خود را با دستگاه‌هایی همانند سیستم‌های گیمینگ و ست‌تاپ باکس‌ها متصل می‌کنند و همین نیز رویکرد ساده‌تری برای مدیریت اتصالات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

تلویزیون بی‌سیم چیست؟

ارتباطات بی‌سیم که اغلب اوقات به‌صورت خلاصه شده «بی‌سیم» نامیده می‌شوند، به تبادل اطلاعات بین دو یا چند موجودیت بدون تکیه به اتصالات سیمی مانند هادی‌های الکتریکی یا فیبرهای نوری اشاره دارد. این نشان‌دهنده رهاسازی از روش‌های اتصال مرسوم است و تجربه یکپارچه‌تری را به ارمغان می‌آورد.

با شروع این سفر فناوری، تلویزیون بی‌سیم ال‌جی خلق شده است. با معرفی فناوری Zero Connect، نیاز به کابل‌هایی که نزدیک به صفحه‌نمایش باشند، از بین رفته است. این تکامل بینندگان را در عظمت یک صفحه‌نمایش گسترده غوطه‌ور می‌کند، صفحه نمایشی که پیرامون آن هیچ گونه به‌هم‌ریختگی سیم‌ها دیده نمی‌شود.

چرا به تلویزیون بی‌سیم نیاز دارید؟

با دور شدن از محدودیت‌های تنظیمات سیمی، جذابیت فناوری بی‌سیم به طور فزاینده‌ای آشکار می‌شود. فضای نشیمن بدون کابل است و آزادی قرار دادن تلویزیون در هر نقطه از خانه بدون نیاز به سیم‌های زیاد، باعث می‌شود تا نصب تلویزیون فرایند ساده‌ای داشته باشد. البته لازم به ذکر است، در حالی که انتقال صوتی و تصویری به‌صورت بی‌سیم انجام می‌شود، اتصال کابل برق برای خود تلویزیون و همچنین Zero Connect Box ضروری است.

درباره تلویزیون شاهکار LG SIGNATURE OLED M

این تلویزیون ۹۷ اینچی صرفاً تلویزیون دیگری در بازار نیست؛ این تلویزیون بازتابی از تعهد ال‌جی به آینده‌نگری است. این مدل که ریشه در یک دهه پیشرفت در زمینه OLED دارد، ویترینی از تخصص فنی و زیبایی‌شناسی بی‌نظیر ال‌جی است که تسلط این شرکت را در بازار تلویزیون‌های مجلل تثبیت می‌کند.

جنبه برجسته این تلویزیون، صفحه‌نمایش OLED ۹۷ اینچی گسترده آن است که قطر آن تقریباً ۲۴۵ سانتیمتر است. همچنین این تلویزیون در دو اندازه دیگر عرضه می‌شود که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید:

  • تلویزیون ۸۳ اینچی LG OLED evo M3
  • تلویزیون ۷۷ اینچی LG OLED evo M3

تلویزیون بی‌سیم چطور کار می‌کند؟

همه مدل‌های بی‌سیم تلویزیون‌های ال‌جی به طور هماهنگ با Zero Connect Box جفت می‌شوند؛ Zero Connect Box نیز مؤلفه پیشرویی است که انتقال صوتی و تصویری را با وضوح چشمگیر 4K (۳۸۴0×۲۱۶۰ پیکسل) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌کند. علاوه بر این، Zero Connect Box می‌تواند ویدیو و صدا را تا فاصله ۱۰ متری از صفحه‌نمایش به‌صورت دقیق و شفاف انتقال بدهد.

ویژگی‌های تلویزیون‌های بی‌سیم ال‌جی

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M (مدل 97M3) دارای ویژگی‌های نوآورانه‌ای است که تجربه تماشا را از نو تعریف می‌کند:

اتصالات متنوع

دستگاه Zero Connect Box تنها به دلیل قابلیت‌های بی‌سیم خودش برجسته نیست. این دستگاه مجهز به طیف وسیعی از نقاط اتصال همانند HDMI 2.1، USB، RF، LAN و حتی بلوتوث است که می‌توان هر دستگاهی از کنسول‌های بازی تا پخش‌کننده‌های رسانه‌ای را به آن متصل کرد.

مسیر انتقال هوشمند

این دستگاه اتصالات هوشمند را ممکن می‌سازد. فناوری داخلی آن بهترین مسیر انتقال را تشخیص می‌دهد و آنتن قابل تنظیم آن را نیز می‌توان با موقعیت صفحه‌نمایش تنظیم کرد و از انتقال صوتی و تصویری بی‌عیب و نقص اطمینان حاصل کرد.

قابلیت بی‌سیم برتر

تکنیک انتقال صوتی و تصویری اختصاصی ال‌جی می‌تواند حجم وسیعی از داده را با سرعتی سه برابر بیشتر از استاندارد Wi-Fi 6E ارسال کند.

ادغام بی‌نظیر فناوری دالبی

یک تجربه تماشا اعلا بدون کیفیت صوتی و تصویری عالی غیرممکن است. به همین دلیل است که فناوری Zero Connect ال‌جی از دالبی ویژن (Dolby Vision) و دالبی اتمز (Dolby Atmos) پشتیبانی یکپارچه‌ای دارد و راه را برای درخشش سینمایی در آسایش خانه شما را فراهم می‌کند.

پردازنده پیشرفته

پردازنده هوش مصنوعی α9 AI Processor 4K Gen6 جلوه‌های بصری را بهبود می‌بخشد و عملکرد را غنی‌تر می‌کند و از تعامل یکپارچه اطمینان حاصل می‌کند.

روشنایی چشمگیر

با فناوری نوآورانه Brightness Booster، تصاویر واضح و درخشان هستند و هر صحنه را فراگیرتر می‌کنند.

نصب توکار

طراحی One Wall Design به معنای آن است که تلویزیون شما تقریباً به حالت توکار روی دیوار خانه شما قرار می‎‌گیرد و ظاهری شیک و مدرن به آن می‌بخشد. با این حال، اگر حالت متفاوتی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید تلویزیون خود را روی پایه قرار بدهید.

ویژگی‌های هوشمند آینده محور

غوطه‌ور شدن در دنیای فناوری‌های هوشمند و ویژگی‌هایی همچون LG ThinQ، WebOS و تشخیص صدا باعث شده تا تلویزیون به مرکزی از نوآوری‌ها تبدیل شود.

سرگرمی‌های خارق‌العاده

با فناوری‌ها و ویژگی‌های برجسته‌ای همچون VRR، G-sync و Freesync تجربه تماشا و بازی در این تلویزیون‌ها فراتر از محدودیت‌های گذشته است.

تصاویر بی‌نظیر

طراحی ال‌جی به نحوی است که پیکسل‌ها درخشندگی خودشان را بدون تداخل نور پس‌زمینه به نمایش بگذارند و همین نیز سبب شده تا رنگ‌ها به‌صورت واقعی به نمایش در بیایند و تصاویر از کنتراست عمیقی برخوردار باشند.

چه چیزی تلویزیون بی‌سیم LG OLED evo را متمایز می‌کند؟

پاسخ این سؤال نیز در ویژگی‌های نوآورانه و تعهد تسلیم‌ناپذیر به پیش بردن مرزها به فراتر از آنچه نهفته است که ممکن به نظر می‌رسد. قدرت بی‌سیم این تلویزیون آزادی جدیدی در اختیار بینندگان قرار داده و انعطاف‌پذیری بسیار زیادی در طراحی و چیدمان اتاق را فراهم آورده است. مطمئناً این تلویزیون در کنار فناوری‌های همیشه در حال تحول، تجربه تماشایی را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد که فقط تماشا نیست بلکه زندگی کردن هر لحظه است.

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید