۰۶ آبان ۱۴۰۲

مجله تایم تلویزیون OLED بی‌سیم ال‌جی را در فهرست بهترین نوآوری‌های سال 2023 قرار داد

اخیراً مجله تایم (TIME) فهرست سالانه خودش از بهترین نوآوری‌ها و اختراعات را منتشر کرده و در آن نام تلویزیون ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M قرار دارد که اولین تلویزیون OLED بی‌سیم جهان به شمار می‌رود. در این فهرست ۲۰۰ نوآوری خارق‌العاده قرار دارند که زندگی ما را تغییر می‌دهند. تلویزیون LG SIGNATURE OLED M در ماه اوت در ایالات متحده آمریکا عرضه شده و با اتصال بی‌سیم 4K ۱۲۰ هرتز، به‌عنوان اولین تلویزیون اوال‌ای‌دی بی‌سیم جهان شناخته می‌شود که در مدل‌های ۹۷، ۸۳ و ۷۷ اینچی عرضه می‌شود.

فهرست بهترین نوآوری‎‌های سال ۲۰۲۳ مجله تایم توسط نامزدهای ارائه شده توسط سردبیرها و خبرنگاران این مجله از سراسر جهان و از طریق یک فرایند آنلاین و با توجه ویژه نسبت به زمینه‌های در حال رشدی همچون هوش مصنوعی، انرژی سبز و پایداری جمع‌آوری شده است. هر مورد از این فهرست بر اساس عواملی کلیدی همچون اصالت، کارآمدی، جاه‌طلبی و تأثیر مورد ارزیابی قرار گرفتند. فهرست کامل را می‌توانید در آدرس time.com/best-inventions-2023 مشاهده کنید.

سردبیران مجله تایم درباره این فهرست جدید نوشته‌اند: «این فهرستی از ۲۰۰ اختراع پیشگامانه (و ۵۰ اختراع ویژه دیگر) است که شامل قدرتمندترین ابر رایانه جهان، یک مکان سرگرمی متحول‌کننده و شکل جدیدی است که نحوه زندگی، کار، بازی و فکر ما را تغییر می‌دهند.»

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M با تکیه بر یک دهه نوآوری اوال‌ای‌دی ال‌جی برای ارائه تجربیات تماشای استثنایی، گواهی از قدرت فنی و طراحی ال‌جی است. این تلویزیون دارای Zero Connect Box است که صدا و تصویر را به‌صورت بی‌سیم و با کیفیت بالا با فرکانس 4K ۱۲۰ هرتز انتقال می‌دهد و باعث می‌شود اطراف صفحه‌نمایش عاری از کابل‌ها و لوازم جانبی باشد. این راهکار بی‌سیم نشان‌دهنده نوآوری واقعی است و گامی مهم در تکامل تلویزیون‌ها به شمار می‎‌رود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید