۰۷ آبان ۱۴۰۲

پشتیبانی ال‌جی از اهداف آب‌وهوایی کالیفرنیا با پمپ‌های حرارتی الکتریکی

کالیفرنیا یکی از ایالت‌های غربی ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود که در حال حاضر تحت بحران آب‌وهوایی قرار دارد و با خشکسالی، آتش‌سوزی و گرمای شدید روبه‌رو است که از جمله واقعیت‌های امروزه هستند. سال گذشته برای رفع این مشکلات، ایالت کالیفرنیا اهداف و اقدامات جدیدی را برای دستیابی به اهداف اقلیمی خودش در سال ۲۰۳۰ و دستیابی به وضعیت کربن خنثی تا سال ۲۰۴۵ ارائه کرد. برای ایجاد خانه‌های سازگار با آب‌وهوا و آمادگی برای هر گونه شرایط آب‌وهوایی، این ایالت به دنبال آن است تا سال ۲۰۳۰ ۶ میلیون پمپ حرارتی الکتریکی نصب کند.

ال‌جی که متعهد به کربن‌زدایی در این ایالت و سراسر ایالات متحده آمریکا است، تعهد خودش به مجموعه‌ای از اقدامات حمایتی برای نصب پمپ‌های حرارتی الکتریکی در کالیفرنیا در طی اجلاسی دو روزه را اعلام کرد، اجلاسی که به بررسی راهکارهای مقرون‌به‌صرفه، قابل‌اعتماد و عادلانه برای الکتریکی سازی ساختمان‌ها می‌پردازد.

به گفته کریس ان، رئیس شرکت راهکارهای هوای ال‌جی الکترونیکس آمریکا، الکتریکی سازی خانه‌ها نقطه عطف بزرگی برای ال‌جی است چراکه این شرکت در حال تحول به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند در چندین سال آینده است.

ال‌جی برای کمک به ایالت کالیفرنیا برای دستیابی به هدف نصب ۶ میلیون پمپ حرارتی تا سال ۲۰۳۰، متعهد به گسترش ظرفیت تولید، همکاری با کمیسیون انرژی کالیفرنیا (CEC) برای برجسته کردن پمپ‌های حرارتی و همچنین به حداکثر رساندن راندمان و انعطاف‌پذیری است تا اطمینان حاصل کند که پمپ‌های حرارتی برای شبکه برق مناسب هستند. ال‌جی با سایر تولیدکنندگان پیشرو تجهیزات آسایش خانه و گرمایش آب همراه شده تا از اهداف پمپ حرارتی الکتریکی کالیفرنیا حمایت کند.

جی اندرو مک‌آلیستر کمیسر ارشد در کارایی انرژی در کمیسیون CEC بیان کرده: «مشارکت با صنعت در همسویی سیاست و واقعیت حیاتی است. این تعهد جدید تضمین می‌کند که پمپ‌های حرارتی سازگار با شبکه برق به طور گسترده در دسترس هستند و به مشتریان کمک می‌کند تا بفهمند چرا این پمپ‌ها برای آب‌وهوا و آسایش بهترین گزینه هستند.» او ال‌جی را به‌خاطر گام برداشتن برای تقویت توانایی کالیفرنیا برای رسیدن به هدفش در طی شش سال آینده تحسین کرده است.

طبق گزارش کمیسیون انرژی کالیفرنیا، پمپ‌های حرارتی به‌عنوان فناوری الکتریکی بسیار کارآمد برای گرمایش آب و فضا به شمار می‌روند که گازهای گلخانه‌ای کمتری نسبت به سیستم‌های HVAC سنتی و آب گرمکن‌ها تولید می‌کنند. با استاندارد سازی پمپ‌های حرارتی برای خانه‌های جدید در کالیفرنیا، اکنون بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه در سراسر کالیفرنیا نصب شده است.

ال‌جی در جریان اجلاس الکتریکی سازی خانه‌ها Clean and Healthy Homes for All در کالیفرنیا به میزبانی CEC و مؤسسه تحقیقات انرژی الکتریکی در ساکرامنتو، پیش‌گامی خودش در کربن‌زدایی خانه‌ها را برجسته کرده است. در این نمایشگاه تعدادی از نوآوری‌های این شرکت از جمله سیستم تهویه‌مطبوع پمپ حرارتی تمام الکتریکی، آب‌گرم‌کن پمپ حرارتی و خشک‌کن لباس پمپ حرارتی و همچنین سیستم ذخیره‌سازی انرژی مسکونی، اجاق‌گاز القایی و سیستم لباسشویی هوشمند WashTower به نمایش گذاشته شدند.

استیو اسکاربرو معاون ارشد شرکت ال‌جی الکترونیکس آمریکا در این اجلاس به صحبت از طرف شرکت ال‌جی پرداخته و اهمیت فناوری پمپ حرارتی برای الکتریکی سازی خانه را برجسته کرده است. او گفته: «در شرکت ال‌جی‌، ما محصولات پمپ حرارتی را به‌عنوان بخش‌های جدانشدنی اکوسیستم خانه هوشمند می‌دانیم که کامل‌کننده لوازم‌خانگی متصل هستند و در زمینه ذخیره‌سازی انرژی و مدیریت آن با نرم‌افزارها و پلتفرم‌های پیشرفته حائز اهمیت هستند. دگرگونی بازار توسط فناوری پمپ حرارتی با تحقق وعده خانه‌های هوشمند و همچنین تأکید روی سبک زندگی بدون کربن تسریع خواهد شد.»

ENERGY STAR شریک سال ال‌جی الکترونیکس آمریکا است که عضوی فعال در شورای اقدام تولیدکنندگان آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات متحده آمریکا برای آب‌گرم‌کن‌های پمپ حرارتی و سیستم‌های تهویه‌مطبوع پمپ حرارتی است و در طرح آب‌گرم‌کن پیشرفته حضور دارد. ال‌جی همچنین اولین شرکت لوازم‌خانگی عضو ائتلاف کربن‌زدایی ساختمان است که راه را برای آینده انرژی پاک آمریکا هموار می‌کند.

کمیسیون انرژی کالیفرنیا این ایالت را به سمت آینده‌ای با ۱۰۰ درصد انرژی پاک سوق می‌دهد. این کمیسیون هفت مسئولیت اصلی دارد که شامل توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، تحول حمل‌ونقل، افزایش بهره‌وری انرژی، سرمایه‌گذاری در نوآوری انرژی، پیشبرد سیاست انرژی ایالت، صدور گواهینامه نیروگاه‌های حرارتی و آماده‌سازی برای شرایط اضطراری انرژی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید