۲۱ آذر ۱۴۰۲

تلویزیون OLED ال‎‌جی توجه پاریسی‌ها را به خودش جلب کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیراً با برند اروپایی مبلمان و اثاثیه ممتاز BoConcept همکاری کرده تا تجربه طراحی منحصربه‌فرد تلویزیون OLED خودش را به نمایش بگذارد.

به دنبال همکاری با برند اثاثیه و مبلمان برجسته Moooi، ال‌جی الکترونیکس به دنبال گسترش این تجربه بوده و در همین راستا نیز نمایشگر LG OLED Objet Collection Posé خودش را در فروشگاه فرانسوی BoConcept و در آستانه سال نوی میلادی به نمایش گذاشته است.

بازدیدکنندگان و مشتریان این فروشگاه می‌توانند به طور هم‌زمان یک سبک زندگی دلنشین را تجربه کنند که ترکیبی از طراحی زیبای این نمایشگر و مبلمان داخلی BoConcept است. در اینجا می‌توانید اطلاعات محصول را بررسی کنید یا با استفاده از کد QR کنار محصول، آن را از فروشگاه آنلاین ال‌جی (LGE.COM) خریداری کنید.

این نمایشگر برجسته و درخشان به نحوی طراحی شده که بدون توجه به فضا یا زاویه‌ای که به آن نگاه می‌شود، زیبا و همسو با فضای داخلی خانه باشد و با وجود داشتن کیفیت‌های OLED evo، بالاترین کیفیت تصویر ممکن را نیز ارائه می‎‌کند.

شما می‌توانید کتاب، کارت پستال،‌ عکس و وسایل دیگر را در پشت تلویزیون در فضای U شکل آن قرار بدهید و از آن به عنوان یک بخش شیک در وسط اتاق خود بهره ببرید. سیم برق را نیز می‌توان در داخل پایه پنهان کرد و بنابراین، فضای اطراف تلویزیون بسیار مرتب و شیک است.

این محصول با طراحی برجسته خودش برنده جوایز طراحی جهانی از جمله جایزه IF Design Award، جایزه Red Dot Design Award و جایزه IDEA شده است.

تلویزیون LG OLED Evo (C3) توسط بسیاری از رسانه‌ها و مجلات به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۳ میلادی انتخاب شده است. مجله مشهور فوربز آمریکا نیز این تلویزیون را یکی از روشن‌ترین تلویزیون‌های OLED دانسته، تلویزیونی که تصاویری بسیار زیبا را نشان می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید