۲۰ آذر ۱۴۰۲

کریس فید جدیدترین سفیر کمپین Life’s Good شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) خوشحال است که همکاری خودش را با شخصیت رادیویی و کارآفرین کریس فید اعلام کند، کسی که به فهرست معتبر سفیران برند Brave Optimist در کمپین پیشگامانه Life’s Good ال‌جی اضافه شده است.

در این همکاری یک ساله، کریس فید شانه به شانه دیگر سوپراستارهای جهانی می‌ایستد و ال‌جی در نظر دارد که محتوای همکاری معناداری را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خودش منتشر کند که از طریق آن هدف شرکت تقویت این پیام است که با هم می‌توانیم با پذیرش مفهوم «زندگی خوب است» الهام‌بخشی و امید را در بین مشتریان در سراسر جهان تقویت کنیم.

مهم‌تر از همه، مجموعه اینفلوئنسرهایی که ال‌جی با آن‌ها همکاری کرده است، روح «خوش‌بینانه شجاعت» را تجسم می‌بخشند، از جمله جنی پارک که یک مدل مد نیجریه‌ای کره‌ای است و مسیر خودش را با اعتماد به خود و آینده باز کرده است. شناگر، خواننده و ترانه‌سرای ملی استرالیایی کودی سیمپسون، مجری بسیار مورد احترام و دختر خواننده مشهور و بازیگر برنده اسکار ویل اسمیت یعنی ویلو اسمیت نیز از دیگر افراد هستند.

سفر کریس فید به سوی موفقیت با غلبه بر ناملایمات و طرد شدن، شکل دادن به مسیر خودش با خوش‌بینی و عزم تزلزل ناپذیر بوده است و عشق و شادی را در لحظات روزمره با چشم‌انداز «زندگی خوب است» پیدا می‌کند.

او گفته: «من فوق‌العاده مفتخرم که با ال‌جی دست به دست می‌دهم و بخشی از کمپین «زندگی خوب است» هستم، ابتکاری که الهام‌بخش و امید را نه‌تنها در امارات بلکه در سطح جهانی تقویت می‌کند. از طریق داستان شخصی‌ام، امیدوارم که دیگران را تشویق کنم که خوش‌بینی و انعطاف‌پذیری را در زندگی خود بپذیرند.»

به‌عنوان بخشی از نقش خودش به‌عنوان سفیر برند LG Brave Optimist، کریس فید داستانی صمیمانه از یک دوره مهم در زندگی خودش را به اشتراک می‌گذارد که به شکل‌گیری روحیه و موفقیت وی کمک کرده است. ویدیویی که این روایت قدرتمند را به تصویر می‌کشد، قرار است اواخر امسال منتشر شود و نوید یک سفر صمیمانه و الهام‌بخش را می‌دهد.

کمپین «زندگی خوب است» ال‌جی در ماه اوت معرفی شده بود و بخشی جدایی‎‌ناپذیر از چشم‌انداز این شرکت برای تبدیل شدن به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند است و طرح Brave Optimist بر ارزش اتحاد با هم در این زمان حساس تأکید دارد. این کمپین نشان‌دهنده تعهد ال‌جی به تکامل با نیازهای در حال تغییر مشتریان با ارائه تجربیات نوآورانه و جذاب مشتری است.

فعالیت‌های Life’s Good به طور پیوسته در حال گسترش هستند و با هویت برند پویا و جوان ال‌جی که در اوایل سال رونمایی شد، از جمله LG Finger Heart Filter و Life’s Good Sticker Package همسو هستند.

سا نیونگ کیم مدیر شرکت LG Electronics Gulf اظهار داشته:

«تعهد ال‌جی به افزایش ارتباطات با مشتری با به اشتراک گذاشتن ارزش‌های اصلی و پیام «زندگی خوب است» تمرینی برای خوش‌بینی است. همکاری ما با کریس فید مشهور پیامی را به مشتریان ما در سراسر جهان ارسال خواهد کرد و بر تعهد ال‌جی برای گسترش مثبت اندیشی و الهام‌بخشی تأکید می‌کند و نشان می‌دهد که زندگی با هم واقعاً می‌تواند خوب باشد و خوش‌بینی کلید باز کردن پتانسیل‌های بی‌نهایت است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید