۲۰ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی برای دوازدهمین سال متوالی در DJSI World ثبت شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) توانسته جایگاهی در فهرست Dow Jones Sustainability World Index برای دوازدهمین سال متوالی به دست بیاورد. DJSI World به رتبه‌بندی ده درصد برتر از ۲۵۰۰ شرکت بزرگ جهانی بر اساس برنامه‌های بلندمدت اقتصادی، محیط زیستی، اجتماعی و حاکمیتی آن‌ها می‌پردازد. DJSI World به طور گسترده در میان سرمایه‌گذاران، دولت‌ها و سهام‌داران کلیدی شهرت دارد و به طور گسترده از آن برای مقایسه سطوح مدیریت پایدار شرکت‌ها و به‌عنوان معیاری برای سرمایه‌گذاری مسئولیت‌پذیر اجتماعی استفاده می‌شود.

ال‌جی بالاترین امتیاز کلی را در رده صنعت تجهیزات و محصولات تفریحی و لوازم الکترونیکی مصرفی به دست آورد و به تنها شرکت کره جنوبی در این زمینه تبدیل شد که به مدت ۱۲ سال متوالی در فهرست DJSI World قرار گرفته است.

این شرکت برای ابتکارات متمرکز بر محیط‌زیست، کاهش فعال انتشار گازهای گلخانه‌ای، مصرف آب و افزایش نرخ بازیافت، امتیازات بالایی دریافت کرد. ال‌جی همچنین در حال برداشتن گام‌های قابل‌توجهی به سمت هدف کربن خنثی خودش تا سال ۲۰۳۰ است و انتشار کل گازهای گلخانه‌ای را تا ۲۲۰۰۰۰ تن نسبت به سال قبل کاهش داده است. علاوه بر این، این شرکت به طرح RE100 ملحق شده و هدف آن نیز انتقال تمام سایت‌های تجاری خودش تا سال ۲۰۵۰ به ۱۰۰ درصد انرژی‌های تجدیدپذیر است.

از نظر معیارهای اجتماعی نیز ال‌جی به دلیل مدیریت قوی حقوق بشر، تلاش‌های متنوع در محل کار و ایجاد یک فرهنگ فراگیر ارزیابی‌های مثبتی دریافت کرد. این شرکت همچنین به دلیل اجرای شیوه‌های حکمرانی شفاف و مسئولانه، از جمله استفاده مؤثر از Board Skills Matrix همراه با تلاش‌هایی برای استقلال، تخصص و تنوع در هیئت مدیره به رسمیت شناخته شد.

ال‌جی به‌عنوان عضو پیمان جهانی سازمان ملل متحد و اتحادیه کسب‌وکار مسئولانه، نه‌تنها از استانداردهای بین‌المللی حقوق بشر و کار حمایت می‌کند بلکه فرایندهای مدیریتی خودش را نیز فعالانه ارتقا می‌دهد تا از مقررات جهانی ESG مانند قانون بررسی زنجیره تأمین اتحادیه اروپا پیروی کند.

ال‌جی علاوه بر رکورد قابل‌توجه DJSI World خود، برای ۱۴ سال متوالی نیز در DJSI Asia Pacific Index و برای ۱۵ سال متوالی در DJSI Korea Index قرار گرفته است. این شاخص‌ها همان معیارهای DJSI World را ارزیابی می‌کنند اما به ترتیب بر شرکت‌های منطقه آسیا و اقیانوسیه و کره جنوبی متمرکز هستند.

علاوه بر این، ال‌جی برای سومین سال متوالی رتبه A را در مقیاس رتبه‌بندی ESG ارائه شده توسط مؤسسه حاکمیت شرکتی و پایداری کره دریافت کرده است. شرکت تحقیقات سرمایه‌گذاری Morgan Stanley Capital International نیز به طور مداوم در چهار سال گذشته درجه A را به ال‌جی اعطا کرده است.

ال‌جی با نشان دادن تعهد خودش به ادغام اصول ESG در تمام جنبه‎‌های عملیات خودش، دوره‌های راهنمای آنلاین ESG را از سال گذشته برای تمام کارمندان خودش اجرا کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید