۱۹ آذر ۱۴۰۲

همکاری شرکت راهکار انرژی ال‌جی برای تأمین باتری اتوبوس‌های برقی در اروپا

شرکت راهکار انرژی ال‌جی که شرکتی برجسته و پیشگام در زمینه تولید باتری‌های لیتیوم یونی است با شرکت Impact Clean Power Technology همکاری کرده است، شرکتی که تأمین‎‌کننده برتر سیستم‌های باتری سنگین برای حمل‌ونقل عمومی است تا بر اساس توافقنامه تأمین خود ماژول‌های باتری لیتیوم یونی NCM را تأمین کنند.

طی سه سال آینده، شرکت راهکار انرژی ال‌جی حدود ۲۰۰۰۰۰ واحد ماژول باتری تولید شده در کارخانه‌اش در وروتسواف در لهستان را به کارخانه GigafactoryX شرکت ICPT در پروشکوف می‌فرستد تا در آنجا این ماژول‌ها در بسته‌ها و سیستم‌های باتری مونتاژ شوند. باتری‌های عرضه شده قادر به پشتیبانی از تولید نزدیک به ۳۰۰۰ وسیله نقلیه برقی تجاری بزرگ خواهند بود.

از آنجا که کل فرایند تولید باتری تا تولید اتوبوس‌های برقی در لهستان اتفاق می‌افتند، این توافقنامه با هدف ایجاد یک زنجیره تأمین جامع برای سیستم حمل نقل عمومی برقی اروپا است. این مشارکت همچنین نشان‌دهنده تلاش‌های هماهنگ هر دو شرکت برای پیشبرد الکتریکی سازی در اروپا است.

این توافقنامه همچنین گام بزرگی برای هر دو شرکت در راستای تثبیت پیشگامی خودشان در زمینه فناوری در بازار پرتقاضای خودروهای تجاری است. باتری‌ها برای وسایل نقلیه تجاری مانند اتوبوس‌های برقی باید جریان انرژی بسیار بالاتری را مقاومت کنند که حدود ۱۱ برابر بیشتر از خودروهای شخصی است و به همین دلیل است که شرکت راهکار انرژی ال‌جی از فناوری و شیمی NCM در باتری‌های خود استفاده کرد تا دوام و طول عمر آن‌ها افزایش پیدا کند.

سئونگتائک هونگ رئیس بخش بازاریابی باتری پیشرفته خودرو در شرکت راهکار انرژی ال‌جی بیان کرده:

«همکاری ما با شرکت ICPT که یک ارائه دهنده سیستم باتری بسیار معتبر برای حمل‌ونقل عمومی است، فرصتی هیجان‌انگیز برای معرفی فناوری باتری برجسته خودمان به بازار خودروهای تجاری به سرعت در حال رشد اروپا است. با سرمایه‌گذاری در کارخانه خود در وروتسواف که بزرگترین تأسیسات تولید باتری در اروپا است، ما متعهد به ایجاد یک زنجیره تأمین قوی در اروپا و تسریع در انتقال آن به تحرک پایدار هستیم.»

شرکت راهکار انرژی ال‌جی در وروتسواف بزرگترین تولیدکننده باتری‌های لیتیوم یونی برای صنعت خودرو در اروپا است. ظرفیت فعلی این کارخانه ۷۰ GWh و مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار را پوشش می‌دهد. همه اجزای باتری که آماده نصب در یک ماشین هستند، در همین جا تولید می‌شوند.

بارتک کراس معاون شرکت ICPT بیان کرده:

«همکاری ما با شرکت راهکار انرژی ال‌جی باعث تقویت پیشگامی ما در بازار باتری‌‌های اتوبوس می‌شود. با هم ما می‌توانیم راهکارهای استثنایی و پیشرفته متناسب با شرایط مورد نیاز بازار را برای مشتریان خود ارائه بدهیم. با توجه به تقاضای شدید جهانی، این یک ارزش افزوده قابل توجه برای این بخش است. به این ترتیب، ما می‌توانیم به مشتریان فعلی و جدید خود بالاترین کیفیت و تضمین عرضه را ارائه بدهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید