۲۱ فروردین ۱۴۰۲

نسخه ویژه هندزفری LG Tone Free Fit عرضه شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده که نسخه‌ای ویژه از هندزفری بی‌سیم و ورزشی LG Tone Free Fit را عرضه کرده است.

شرکت ال‎‌جی الکترونیکس این محصول را با همکاری با One Million Dance Studio تولید کرده است، یک گروه رقص بسیار معروف و محبوب که به طراحی رقص‌های پویا شهرت دارند. در توضیح این محصول آورده شده که تصویر پویای این گروه رقص در این محصول پیاده‌سازی شده و برای عملکردهای ورزشی خاص مناسب است که نقاط قوت موجود در این محصولات ال‌جی هستند.

محصول Tone Free Fit Special Edition تناسب پایداری را حتی در حین ورزش‌های سنگین دارد و برای این کار نیز از یک تکیه‌گاه شبیه به لاله گوش استفاده می‌کند. این هندزفری با مقاوت IP67 در برابر گرد و غبار و همچنین آب، این امکان را به ورزشکاران می‌دهد تا به هنگام عرق کردن در ورزش نگران هندزفری خود نباشند. این هندزفری مجهز به عملکردی است که ۹۹.۹ درصد از باکتری‌های مضر مانند اشریشیا کولی و استافیلوکوکوس اورئوس را با ال‌ای‌دی ماوراء بنفش (UV) حذف می‌کند، بنابراین شما می‌توانید این هدست‌ها را به راحتی از آلودگی گرد و غبار یا عرق پاک کنید و نگران باکتری‌ها نباشید.

قاب این محصول با استفاده از لوگوی گروه 1Million طراحی شده که در آن، دو رنگ آب و لیموی بوست و دسته یورتان یک حس و حال اسپرت را به آن داده است. هندزفری LG Tone Free Fit 1 Million Edition را می‌توان از فروشگاه‎‌های اینترنتی برند ال‌جی الکترونیکس (OBS) تهیه کرد. این در حالی است که خریداران ابتدایی این محصول شانس ملاقات از نزدیک با اعضای گروه One Million Dance Studio را در سونگسو دونگ در سئول را داشتند.

کیم سون هیونگ مدیر بازاریابی HE در کره جنوبی در شرکت ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«ما یک تجربه متفاوت را برای مشتریان خود از طریق صدایی عالی و عملکردهای بهینه به هنگام ورزش با محصول LG Tone-Free One Million Edition را به ارمغان می‌آوریم، محصولی که با طراحی نسل جدید مطابقت دارد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید