۲۰ فروردین ۱۴۰۲

بیست سال مشارکت ال‌جی برای زندگی بهتر در شاخ آفریقا

شرکت ال‌جی به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، نه تنها نوآوری‌هایی را برای بهتر کردن زندگی برای همه افراد به ارمغان می‌آورد بلکه به دنبال ابداع سبک‌های جدید زندگی است. اما برای اینکه این شرکت به اهداف بلندپروازانه خودش دست پیدا کند، از شرکای خودش در سراسر جهان می‌خواهد که در دستیابی به فناوری‌های برتر و گسترش دسترسی به محصولات و خدمات کمک کنند. شرکت Central Advanced Digitech نقش خودش را به عنوان توزیع‌کننده مهم محصولات ال‌جی در شرق آفریقا ایفا کرده است و به افراد بیشتری در این منطقه این امکان را داده تا بتوانند روزانه از نوآورانه‌ترین، مشتری‌مدارترین و سازگارترین محصولات با محیط زیست بهره‌مند شوند.

Central Advanced Digitech به عنوان بخشی از شرکت CTC Group یکی از ارائه‌دهندگان پیشرو لوازم الکترونیکی مصرفی در سودان به شمار می‌رود و به منظور رسیدگی به توسعه اقتصادی منطقه و تقاضای بیشتر برای لوازم خانگی ممتاز تأسیس شده است. با کمک شبکه ملی و گسترده این شرکت با بیش از ۷۰ نمایندگی انحصاری، ال‌جی دسترسی به محصولات و خدمات خودش را برای مردم محلی افزایش داده است و این به معنای آن است که مصرف‌کنندگان آفریقایی می‌توانند لذت استفاده از فناوری‌های پیشرفته و مهندسی‌شده برای بهبود زندگی روزمره را تجربه کنند.

به مناسبت بیستمین سالگرد این همکاری، یک رویداد در محل شرکت CTC Group در خارطوم شمالی در سودان برگزار شد. در طی این رویداد ویژه، مدیر این شرکت یعنی احمد امین عبداللطیف به این موضوع اشاره کرد که چطور ال‌جی و محصولات و خدمات استثنایی‌اش توانستند از مشتریان حمایت کنند و شرکت Central Advanced Digitech را قادر سازند تا جایگاهش در بازار لوازم خانگی را تقویت کند. او همچنین از تلاش‌های ال‌جی برای توسعه مهارت‌ها و تخصص‌های کارمندانش با ارائه آموزش قدردانی کرد، آموزش‌هایی که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تیمی از متخصصان ماهر را پرورش بدهند و قادر باشند تا خدمات و پشتیبانی استثنایی را به جامعه محلی ارائه بدهند.

شرکت ال‌جی همچنین به دلیل تعهدش نسبت به بهبود جوامع سودان از طریق ایجاد شغل، گسترش کسب و کار و محصولات سازگار با محیط زیست که با اهداف توسعه پایدار همسو هستند، مورد ستایش قرار گرفت. همچنین اشاره شد که ویژگی‌های صرفه‌جویی در انرژی محصولات ال‌جی ارزش قابل‌توجهی به جامعه محلی داده چرا که آن‌ها این فرصت را با استفاده از لوازم خانگی ال‌جی دارند تا گام‌هایی به سوی آینده‌ای پایدار بردارند.

برای دو دهه، شرکت Central Advanced Digitech به ال‌جی کمک کرده تا با ارائه شیوه‌های زندگی راحت و آرام و همچنین حمایت از چشم‌انداز آینده کشور، تغییرات معناداری را در زندگی جامعه محلی و محیط زیست ایجاد کند. ال‌جی در تلاش خود برای توسعه و ارائه محصولات و خدماتی که برای مشتریان، شرکا و محیط زیست ارزشمند باشند، لبخند را بر روی لبان مردم سراسر جهان خواهد آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید