۲۲ فروردین ۱۴۰۲

لپ‌تاپ جدید LG Gram باریک‌تر و سبک‌تر از نسخه‌های قبلی است

ال‌جی الکترونیکس لپ‌تاپ فوق سبک و ممتاز LG Gram را در نسخه جدیدش نازک‌تر و سبک‌تر کرده است.

ضخامت لپ‌تاپ جدید LG gram (مدل: 15Z90RT) تنها ۱۰.۹ میلیمتر است که نازک‌ترین لپ‌تاپ در بین محصولات این برند محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ با همان اندازه صفحه نمایش نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌ها ۴.۴ میلیمتر نازک‌تر است. وزن آن نیز ۹۹۰ گرم است که حتی با صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۶ اینچی نیز وزن آن از ۱ کیلوگرم بالاتر نمی‌رود. وزن سبک و طراحی شیک آن نیز باعث می‌شود به راحتی در کیف جا شود و حمل آن آسان باشد.

جنس بیرونی محصول سبک وزن بوده و از استحکام بسیار خوبی برخوردار است و با استفاده از آلیاژ منیزیم که به طور گسترده در فضاپیماها و اتومبیل‌های مسابقه استفاده می‌شود، از دوام بسیار خوبی برخوردار است.

عملکرد این لپ‌تاپ نیز عالی است و مجهز به آخرین پردازنده نسل سیزدهم اینتل است که کار ویرایش ویدیو و تصاویر با کیفیت بالا را راحت می‌کند. این دستگاه مجهز به جدیدترین دستگاه ذخیره‌سازی نسل چهارم (SSD) و همچنین آخرین حافظه کم مصرف (LPDDR5) است که عملکرد را تا ۴۰ درصد و مصرف برق را تا ۲۰ درصد نسبت به محصول موجود (LPDDR4X) کاهش می‌دهد.

این محصول جدید به صفحه نمایش FHD OLED (۱۹۲۰×۱۰۸۰) مجهز است و علاوه بر نسبت کنتراست فوق‌العاده اوال‌ای‌دی و طیف مشکی، ۱۰۰ درصد طیف رنگی استاندارد DCI-P3 در ابتکارات سینمای دیجیتال (DCI) را برآورده می‌کند، بنابراین طیف رنگ غنی و طبیعی دارد. این پنل همچنین دارای پوشش ضد تابش و بازتاب کم (AGLR) است که بازتاب نور و انعکاس آن را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، این لپ‌تاپ از یک تقویت‌کننده هوشمند بهره می‌برد که صدای قدرتمندی تا ۵ وات را پخش می‌کند و Dolby Atmos دارد که یک فناوری صدای سه بعدی محسوب می‌شود. مشتریان می‌توانند در هر فضایی که از لپ‌تاپ استفاده می‌شود، از صدای استریوفونیک غنی لذت ببرند.

این مدل لپ‌تاپ همچنین در دو رنگ آبی نپتونی و سفید عرضه می‌شود. محصول با رنگ آبی نپتونی زودتر عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز بسته به مشخصات و همچنین هزینه‌های حمل و نقل آن متفاوت خواهد بود.

برند LG Gram امسال ۱۰ ساله شده است و همین نیز نشان از محبوبیت و برتری این لپ‌تاپ‌ها می‌دهد و جدیدترین محصول آن نیز تجربه فوق‌سبک و نازک‌تری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

کیم سون هیونگ مدیر بازاریابی HE در کره در شرکت ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«LG Gram از زمان عرضه ابتدایی خودش، با چالش‌ها و نوآوری‌های همیشگی، توانسته روند فوق سبک محصولات را ادامه بدهد و در این زمینه پیشرو باشد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید